Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Odp: Exe - uniezależnienie od Windowsa
Łakasabasz:
@Milek7 cmake wywala mi błąd
--- Kod: ---CMake Error at G:/utilitis/cmake-3.9.0-rc5-win64-x64/share/cmake-3.9/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:137 (message):
Could NOT find GLEW (missing: GLEW_LIBRARY)
--- Koniec kodu ---
Mam mu podać ścieżkę do \ref\glew\include czy co innego, bo zgupłem...
Milek7:
no ścieżkę do .lib (dla gcc to może .a) z GLEW. możesz dla przykładu zobaczyć do tych .batów dla visuala.
Łakasabasz:
Masakra
Według wzoru na szanse skompilowania programu (S = 10/K^3 gdzie S to szansa, K to ilość kodu) nie miało prawa mi się udać, mimo że pobrałem, zbudowałem i podłączyłem chyba z 5 różnych bibliotek. Wywala mi błąd przy kompilowaniu pliku projektu. Na cmake się nie znam, więc może mi ktoś wytłumaczyć co walło?.
Plik Makefile2
--- Kod: ---CMakeFiles/eu07++ng.dir/all:
$(MAKE) -f CMakeFiles\eu07++ng.dir\build.make CMakeFiles/eu07++ng.dir/depend
$(MAKE) -f CMakeFiles\eu07++ng.dir\build.make CMakeFiles/eu07++ng.dir/build
@$(CMAKE_COMMAND) -E cmake_echo_color --switch=$(COLOR) --progress-dir=G:\projekty\maszyna\CMakeFiles --progress-num= "Built target eu07++ng"
.PHONY : CMakeFiles/eu07++ng.dir/all
--- Koniec kodu ---
Błąd w 2. lini.
Oprócz tego w projekcie wygenerowanym przez cmake nie ma ani 1 pliku źródłowego...
carmel4a:
Według mnie SFML tu nie zadziała, bo z tego co pamiętam nie jest modularny (trzeba by całego main loop'a przebudować). OpenAl?
Milek7:
no ale to wstawiłeś kawałek wygenerowanego makefile, a jaki błąd? pokaż jeszcze argumenty do cmake i to co wypisał.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej