Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Odp: Exe - uniezależnienie od Windowsa

<< < (4/4)

Łakasabasz:
@carmel4a Co do SFML: nie, jest modułowy. Moduł systemowy - wątki i obsługa czasu, moduł graficzny - grafika 2d, moduł muzyczny - obsługa dźwięków, moduł internetowy - obsługa HTTP, FTP, UDP, TCP. Z powodzeniem wykorzystywałem moduł systemowy w aplikacjach konsolowych bez użycia grafiki, muzyki. Tak samo z modułem internetowym.
Co do błędów to gdy pojawia się error przy #include oznacza wyłącznie błąd kompilatora. Linker nawet się nie włączy. Powiem rzecz oczywistą dla osób, które kiedykolwiek cokolwiek coś zakodziły w c++, przy procesie kompilacji najpierw uruchamia się preprocesor, później następuje właściwa kompilacja kończona plikiem .o, a na koniec uruchamia się linker (plik .o na .exe). Tak więc #include to komenda preprocesora i błąd nie pozwala na dalszą kompilację.

Łakasabasz:
P.S Admin/(Moderator forum) nie mogłem edytować poprzedniego postu...

@Milek7 Nie trawię DirectX-a. Spróbuję więc wymienić go na SFML-a.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod