Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Odp: Exe - uniezależnienie od Windowsa

<< < (3/4) > >>

Łakasabasz:
Błąd podczas kompilowania:

--- Kod: ---recipe for target 'CMakeFiles/eu07++ng.dir/all' failed
--- Koniec kodu ---

Warningi podczas generowania:

--- Kod: ---Found ZLIB: optimized;C:/Windows/zlib1.dll;debug;G:/utilitis/zlib-1.2.11/libzlib.dll (found version "1.2.11")
Configuring done
CMake Error at CMakeLists.txt:77 (add_executable):
  Cannot find source file:

    shader.cpp

  Tried extensions .c .C .c++ .cc .cpp .cxx .m .M .mm .h .hh .h++ .hm .hpp
  .hxx .in .txx


CMake Error: CMake can not determine linker language for target: eu07++ng
CMake Error: Cannot determine link language for target "eu07++ng".
Generating done
--- Koniec kodu ---

Plik Makefile2 i Log kompilacji w załącznikach

Milek7:
eh.. przecież pisze jak byk, że brakuje pliku shader.cpp
próbujesz tego cmake na moich źródłach czy innych? bo jak nie na moich to musisz usunąć te pliki których nie ma z CMakeLists. najlepiej zacznij od moich a później się baw z innymi.

Łakasabasz:
Pobrałem twoje repo z git.eu07.pl i stworzyłem projekt, który nie działa...
Wywala błąd na #include <ddraw.h> i <dsound.h>

carmel4a:
Nie jestem aktywnym programistą cpp, ale coś siedziałem. CO oznacza:
--- Cytuj ---Wywala błąd na #include <ddraw.h> i <dsound.h>
--- Koniec cytatu ---
? Programowałeś coś w cpp? Bo coś mało informacji o błędach podajesz. Błąd linkera, nie chce się skompikować, brak plików?

Milek7:

--- Cytat: Łakasabasz w 03 Sierpnia 2017, 14:31:01 ---Pobrałem twoje repo z git.eu07.pl i stworzyłem projekt, który nie działa...
Wywala błąd na #include <ddraw.h> i <dsound.h>

--- Koniec cytatu ---
tam chyba jest trochę stary kod, tu jest aktualny: https://github.com/Milek7/maszyna/tree/shadowdupa (wieczorem zrobię pusha i tam)

no a z tymi includami to musisz poszukać jak się używa directsounda w mingw, na pewno potrzeba ściągnąć toolkita sdk i dodać ścieżkę do nagłówków, a jak to zlinkować to nie wiem.
albo możesz skompilować bez dźwięku (zmień ifdefy w Sound.h, Sound.cpp i winheaders.h)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod