Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
pat:
--- Cytat: MR6 w 13 Kwietnia 2017, 09:32:16 ---Jak narazie twój głos jest jedyny przeciw. Czy naprawdę specjalnie warto by taką funkcję robić dla jednej osoby?
--- Koniec cytatu ---
Symulatora używa więcej osób niż te które wypowiadają się na forum :)
tor424:
Ja osobiście również jestem za, opcja w rainstedzie to też nie głupi pomysł. Gdy mijamy się na szlaku to poprawia to wizualnie widok innego składu, że nie jest prowadzony przez ducha tylko przez kogoś kto tam siedzi go widać z zewnątrz. Opcja w rainstedzie jest najlepszym pomysłem niż edycja pliku .ini zaraz na forum pojawiłyby się tematy 'jak włączyć/wyłączyć posturę mechanika/maszynisty'.
Stele:
Rainsted edytuje plik ini.
1. Owarunkować wyświetlanie w exe.
2. Wyprowadzić parametr do ini.
3. Dodać checkboxa do rainsteda.
Punkt trzeci do kupy z innymi nowymi wpisami konfiguracyjnymi, gdy exe c++ będzie wrzucane do paczki.
tmj:
Umowmy sie tak -- jak sie pojawi w symulatorze EN57 z lowpoly, to ja wam nie tylko przelacznik figurki maszynisty, ale nawet dlugosci rolki papieru na pulpicie dorobie.
pat:
Ciach. | @macius5991
Trzymamy za slowo :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej