Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Maszyniści w każdej kabinie lowpoly

<< < (7/7)

Krzysiek626:
Checkbox łamania pantografu, zasilania pantografu tylko pod siecią. Niby jasne jest, że powinno być a mimo to, możemy to odhaczyć. W przypadku postaci maszynisty usuwanie ich wydaje mi się bezcelowe, o ile będą ładne. Natomiast jeśli usuwanie ma nastręczać trudności to powinno być z użyciem odpowiedniego checkboxa. Exe się rozwija, lista poleceń w ini wydłuża się, starter powinien te podstawowe uwzględnić,czy to rainsted czy jakiś inny.

SKP:
Krzysiek626, kwestie związane z pantografami/siecią wynikają raczej z tego, że dawniej nie było symulacji łamania pantografów i pobierania prądu i po ich wprowadzeniu nie dało się niekiedy normalnie korzystać z symulatora ze względu na błędy na sceneriach, które wcześniej nie były widoczne. Wydaje mi się, że gdyby nie te trudności, raczej nikt nawet by nie pomyślał o wprowadzeniu takiego przełącznika. Bo niby po co? Z tego co pamiętam, to np. kiedyś (a może wciąż tak jest?) była opcja wyświetlania sieci, ale to raczej też ze względów wydajnościowych, które kiedyś miały olbrzymie znaczenie.

Nie chodzi mi o jakieś wojowanie z pomysłem wprowadzenia tego przełącznika. Jak ktoś go zrobi, to niech sobie będzie. Ale sam taki postulat (przy braku argumentów) wydaje mi się absurdalny i bardzo sprzyjający stagnacji ("bo przecież kiedyś maszynistów w kabinach nie było i dało się grać"). Społeczność powinna raczej popierać twórców, a nie rzucać im ciągle kłody pod nogi i wymyślać, że "no fajnie, fajnie, ale mi się to nie podoba i nie chcę tego mieć".

bolek:
Jak zainstalować tych mechaników? W paczce nie ma żadnej instrukcji...

MR6:
Temat mocno ucichł. Czy ktoś zamierza się za to zabrać?  Trochę szkoda że tak kiśnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod