Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 503573 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #630 dnia: 27 Maja 2021, 21:04:12 »
To jest efekt tego, że składy z rozkładem jazdy ignorują tarcze manewrowe, bo włączają się od razu w tryb pociągowy. Po prostu ten pociąg nie był planowany do sterowania przez AI, więc się opisanym zjawiskiem nie przejmowałem, a wgranie od razu rozkładu do trainseta pozwala uniknąć pisania kolejnych linijek kodu na nadawanie rozkładu po zjeździe z żeberka już w peronach za pośrednictwem semaforów.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #631 dnia: 28 Maja 2021, 10:45:14 »
Posiadanie rozkładu nadpisuje tryb inicjalizacji zależny od prędkości początkowej? 0.1 Obey_train a 0.01 Shunt, czy jak to tam było.
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #632 dnia: 30 Maja 2021, 14:49:29 »
Tego nie sprawdzałem, ale na starcie skład jest wyłączony (0.0).

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1951
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #633 dnia: 31 Maja 2021, 17:56:08 »
Miejsce do przeanalizowania. Być może problem samego całkowa, być może nawet na repo.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #634 dnia: 01 Czerwca 2021, 22:30:49 »
Problem jest znany, niestety mimo poszukiwań nie mam dla tego modelu t3d, żeby cokolwiek tutaj poprawić. Oryginalnie ten model pochodził z którejś paczki z Kaliską. Potrzebny byłby nowy, podobny model do zastąpienia.

Offline Bught

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 68
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #635 dnia: 25 Czerwca 2021, 09:39:17 »
Mam pytanie. Czy można ją pobrać do maszyny 21.04 ?

Offline Antoni550

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #636 dnia: 26 Czerwca 2021, 15:16:21 »
Można. U mnie działa.

Offline Bocianek

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #637 dnia: 17 Lipca 2021, 16:21:02 »
Są gdzieś dostępne opisy misji zdawczyA_cal i zdawczyB_wil3 do samego końca misji? Opisy tych misji, które są w starterze kończą się wcześniej niż powinny, przez co nie wiadomo co trzeba robić dalej.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 573
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 92
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #638 dnia: 17 Lipca 2021, 22:14:58 »
Mam pytanie. Czy można ją pobrać do maszyny 21.04 ?
Można, jednakże co zauważyłem: Bohunów i Z1-ek, jakie były w składach można się jedynie domyślać - wpisy nie zostały przystosowane do nowej paczki.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #639 dnia: 19 Lipca 2021, 18:55:49 »
Na misji zdawczej do Orzechowa Puszczy Orzechowskiej zabrakło drzewek na bocznicy.
« Ostatnia zmiana: 19 Lipca 2021, 22:26:13 wysłana przez mareczek »

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #640 dnia: 19 Lipca 2021, 22:18:31 »
Ale to wygląda na bocznicę jednostki wojskowej, gdzie w tej misji nie wjeżdżamy, więc to celowe - żeby zaoszczędzić na pamięci i czasie ładowania. Chyba, że coś pomyliłem...

Odnośnie innych pytań - niestety w porze ciepłej z uwagi na wiele innych ciekawszych rzeczy nie mam za bardzo czasu na dłubanie w symulatorze. Musicie się uzbroić w cierpliwość i zaczekać do późnej jesieni :)

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #641 dnia: 19 Lipca 2021, 22:25:12 »
Ale to wygląda na bocznicę jednostki wojskowej, gdzie w tej misji nie wjeżdżamy, więc to celowe - żeby zaoszczędzić na pamięci i czasie ładowania. Chyba, że coś pomyliłem...
Misja zdawczyA_pus. Prowadzimy stonką torem lewym od podg. Most.
Sorki, napisałem Orzechowo, a chodziło mi o Puszczę Orzechowską.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #642 dnia: 08 Sierpnia 2021, 20:48:35 »
Misja "zdawczyB_pom".

Po dojechaniu do Orzechowa stoimy, osobowy spotyka się z manewrującym gagarinem przy beczkach.


Offline Antoni550

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #643 dnia: 08 Sierpnia 2021, 21:21:07 »
Miałem identyczny błąd. Wkrótce podeślę screeny.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #644 dnia: 08 Sierpnia 2021, 22:31:39 »
Tak, znam ten problem, też go spotkałem. Za krótkie odcinki izolowane i za krótki event0. Poprawiłem to u siebie, jak znajdę chwilę to wrzucę poprawkę. 
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpnia 2021, 22:32:51 wysłana przez Siecool »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #645 dnia: 24 Sierpnia 2021, 18:48:02 »
Można poprosić o zaktualizowaną paczkę? Akcja z gagarinem blokuje nie jedną scenerię (m.in kopalnia_A), ciężko coś dalej testować.

Edit: w misji calkowo_v2_orlenA skład AI z ST44-1074 ma błąd w scn. Wagon "zdawczy_eaos-07" nie ma połączenia z resztą składu i wagony stoją sobie na torze stacyjnym w Paszkach Wielkich.
« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2021, 21:02:38 wysłana przez mareczek »

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #646 dnia: 25 Sierpnia 2021, 19:46:21 »
Zrzuciłem co mam na dysku i wygląda, że jest też na repo w tej formie: paczka (331 MB)

Niestety nie mam czystej PC, żeby sprawdzić, czy paczka będzie w pełni działać, więc z góry przepraszam, jeżeli czegoś tam brakuje. W razie czego piszcie to spróbuję poprawić.

Offline PARKA

  • Betatester
  • Wiadomości: 202
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #647 dnia: 25 Sierpnia 2021, 19:51:57 »
Przy okazji proszę o usunięcie z paczki scenerii paintowych tekstur znaków B-33_30.dds i B-33_40.dds - są już one oficjalnie w paczce.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #648 dnia: 25 Sierpnia 2021, 19:55:48 »
W tej paczce już ich nie ma.

Offline patryk66613

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #649 dnia: 06 Października 2021, 07:48:27 »
Cześć, chciałbym się zapytać o jedną misje czyli o Osobab_poranek pociąg z Wilisia do Jarkawek i z powrotem na Janiszew. Po dojechaniu do Jarkawek trzeba coś zrobić coś nacisnąć czy coś bo nowy rozkład jazdy dla pociągu 5404 się nie pojawia gdy kończysz rozkład 5403. Czy ktoś coś wie na ten temat ?
Pozdrawiam

Offline Antoni550

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #650 dnia: 06 Października 2021, 11:27:55 »
Najpierw zrób oblot (zwrotnice ręczne) i poczekaj kilka minut.

Offline Kogut

  • Wiadomości: 267
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #651 dnia: 10 Października 2021, 14:16:06 »
Na repozytorium scenerii wgrałem zmiany opisów misji polegające na dodaniu do nich kategorii i numerów pociągów do nich, by ułatwić w przyszłości edytowanie tych rozkładów twórcom (nie wprowadziłem zmian do scenariuszy eszelonB, kopalniaA, kopalniaB, lotos, ltc-kruszywoB, zdawczyA_jar, zdawczyA_pus, zdawczyB_pom, ponieważ wymagałoby to przeszukiwania kilkudziesięciu rozkładów w celu znalezienia numerka albo przejechania każdego z tych scenariuszy). Porawiłem też czas przejazdu w rozkładzie dla pociągu TMS752411. https://eu07.pl/userfiles/27520/calkowo_v2-zmianyopisow.7z
« Ostatnia zmiana: 10 Października 2021, 14:18:27 wysłana przez Kogut »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #652 dnia: 17 Października 2021, 16:36:24 »
Zaczęły pojawiać się niespójności w numerach kanałów radiowych w rozkładach, a tym co jest na wskaźnikach na gruncie. Np. w eszelonA mamy podany kanał R3 od mostu aż do Wilisia, a powinien być R6. Błąd ten dotyczy raczej nowszych misji, w starszych - pierwotnych - wygląda ok.

Do tego taka mała niespójność misyjno-regulaminowa. W misji eszelonA obsługujemy bocznicę do poligonu. Rozjazdy są przekładane ręcznie, czyli mamy klucze. I jak rozumiem, klucze pobieramy z Całkowa, a zdajemy w Wilisiu. W realu, klucze powinny wrócić tam skąd pobraliśmy, czyli po obsłudze bocznicy powinniśmy wrócić do Całkowa, zdać klucze i pojechać do Wilisia na odstawkę.

Analogicznie w eszelonB, tj. luzem Wiliś - Całkowo, pobieramy klucze z Całkowa i dopiero wtedy jedziemy na bocznicę po wagony.

PS. I przy rampie naszym sprzętom brakuje tekstur
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2021, 17:55:39 wysłana przez mareczek »

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #653 dnia: 17 Października 2021, 20:36:18 »
Tak, też zauważyłem, że kanały się rozjechały. Zacząłem to poprawiać, pewnie przy jakiejś najbliższej okazji wrzucę na repo.

Co do kluczy masz rację, natomiast przyjąłem milczące założenie, że ustawiacz/manewrowy pobrał klucze w Wilisiu i przyszedł piechotą ;) To taki ukłon w stronę użytkowników, bo jazda do Wilisia po klucze, żeby potem wracać powodowałaby wydłużenie całej misji. Do Całkowa jeszcze gorzej. A wszakże to pilny pociąg jest...

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #654 dnia: 17 Października 2021, 21:23:00 »
Ekipę (rewident, ustawiacz i manewrowy) nie raz się wozi samochodami, więc można przyjąć taki przypadek :-)

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #655 dnia: 20 Października 2021, 21:26:44 »
Scenariusz pospwilb nieprzejezdny. Korek do janiszewa. Wjazd do janiszewa blokuje sklad osobowy. My utykamy pod s1 w orzechowie. Sklad z pietrusami utknal przy zaladunku/rozladunku pasazerow bo byly drzwi od peronu otwarte. Trzeba bylo suke recznie ruszyc i sie scenariusz odblokowal.
« Ostatnia zmiana: 20 Października 2021, 21:47:13 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #656 dnia: 21 Października 2021, 18:34:39 »
Wczoraj tą misję przejechałem bez problemów (tak jak wersję "A").

Natomiast przydałaby się mała korekta RJ:
1) Chrosciele 8:10 -> 8:09 (przy szlakowej 70 5,2 km do Macierzewa Osiedle w 4 min to tak kiepsko)

2) Janiszew Gorny 8:47/48 -> 8:49/50, tym bardziej ze do Janiszew Most mamy 1,3 km a w obecny RJ są aż 4 minuty na pokonanie tego odcinka.

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #657 dnia: 22 Października 2021, 10:42:25 »
Byc moze mam stara wersje tej scenerii jest gdzies aktualna?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #658 dnia: 24 Października 2021, 19:40:46 »
Link do najnowszej wersji jest w pierwszym poście i tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28996.msg545695.html#msg545695

A teraz z innej beczki - czy ktoś może mi wytłumaczyć w jaki sposób należy podłączać się do składu, aby AI w mojej lokomotywie uznało, że proces ten jest zakończony i przeszło do kolejnego polecenia z tabelki? Mam taki problem z misją pospwilA, że po podpięciu się do składu, zmianie kabiny i kierunku ruchu AI w moim pojeździe nadal ma w głowie komendę "Connect". Dopiero jak odepnę się, podepnę ponownie i znowu pożongluję kabiną albo kierunkiem jazdy (w różnych konfiguracjach, nie wiem od czego to zależy), AI przechodzi do kolejnego polecenia ("Change_direction"), wtedy wystarczy, że pomacham nastawnikiem kierunku i już mam to co chciałem, czyli "Obey_train". Niestety bez dojścia do tego stanu pociąg nie odczyta rozkładu jazdy z semafora.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6289
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2212
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #659 dnia: 24 Października 2021, 21:10:25 »
Czy podpiąłeś powietrze robocze i przewód ogrzewania (który się nie animuje)?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.