Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Dźwiękowe includy
SKP:
Uruchomi się po 20,5 h symulacji ;) Lepiej od początku rób event okresowy. Jak Ci przeszkadza to, że uruchamia się dopiero po n sekundach, to możesz wykonać jeszcze na początku to samo zdarzenie z onstart.
Balaclava:
Chciałbym mieć po prostu stałe godziny, w których event będzie się wykonywał. Powiedzmy, że dzwon kościelny dzwoni co godzinę od 7:00 do 21:00. W takim wypadku, żeby działało to dla każdej scenerii niezależnie od czasu rozpoczęcia symulacji muszę napisać 1 event sound oraz osobny eventlauncher dla każdej pełnej godziny? Czy da się inaczej?
SKP:
O ile Ra nie zaimplementował jakiegoś języka programowania, a chyba chciał to zrobić (?), do składni SCN, to tak, musisz zrobić launcher dla każdej godziny. Przynajmniej nic innego nie przychodzi mi do głowy.
jakubg1:
Jeśli start symulacji jest ustawiony na np. 10:30 to możesz zrobić bicie dzwonów np. tylko o 11:00 i 12:00. Przecież chyba i tak zanim skończymy służbę dzwony o np. 18:00 nie zdążą się uruchomić? ;)
Balaclava:
A co jeśli służba uruchomi się o 17:30?
--- Cytuj --- żeby działało to dla każdej scenerii niezależnie od czasu rozpoczęcia symulacji
--- Koniec cytatu ---
Rozumiesz, co zamierzam? ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej