Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Dźwiękowe includy

(1/6) > >>

Balaclava:
Jeżdżąc po sceneriach innych niż Całkowo (odyseja) dokucza mi wszechobecna cisza. W związku z tym chciałbym naprodukować trochę includów odtwarzających dźwięki, łatwych do wstawienia w scenerię m.in:

* Rozmowy na dworcach
* Dźwięki miasta
* Dzwony kościelne
* Morza szum, ptaków śpiew...
* Odgłosy zakładów przemysłowychPotrzebuję kogoś, kto poinstruuje mnie jak powinny wyglądać eventy niezbędne do wykonania takich dodatków.

SKP:
Nie żeby to była jakaś autopromocja, ale jeśli w bieżących paczkach jeszcze jest coś takiego, to możesz skorzystać z Eventgeneratora i nie zajmować się składnią. Dźwięki o stałej lokalizacji powinny być raczej odtwarzane przez eventlaunchery uruchamiane okresowo (czas podajesz w sekundach). Musisz więc wcześniej w Rainstedzie ogarnąć lokalizację źródeł tych dźwięków (albo wziąć ją bezpośrednio z plików scenerii) - opisałem chyba w poradniku do EG odczytywanie współrzędnych z Rainsteda. Oczywiście do działania eventlaunchera potrzebne są wpisy node sound i event sound, ale je też da się stworzyć w EG. No i musisz jeszcze nagrać i obrobić dźwięki (tę kwestię poruszył Benek w jednym ze swoich tutoriali, poszukaj na jego stronie), nazwać je zgodnie z wytycznymi i to wszystko.

Mariusz1970:
Zobacz inlcludy przejazdów i sobie dostosuj.

Balaclava:

--- Kod: ---origin (p1) (p2) (p3)
node 4000 0 rozmowy_peronowe sound (p1) (p2) (p3) birds_forrest.wav endsound event rozmowy_peronowe sound 0 rozmowy_peronowe 1 endevent
node -1 0 rozmowki_pasazerow eventlauncher 0 0 0 -1 none -145 rozmowy_peronowe none  end
endorigin
--- Koniec kodu ---

Mam takie coś (roboczo dałem dźwięk ptaszków). Nie działa, co zrobiłem źle?

SKP:
Nie działa, czyli? Podaj log.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod