Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Dźwiękowe includy

<< < (2/6) > >>

Balaclava:
Czyli się nie odtwarza.

jakubg1:
Log wygląda normalnie. To (p1) (p2) (p3) ma tak być? Spróbuj zamienić to na koordynaty.

SKP:
Sceneriami nie zajmowałem się na dobrą sprawę od bardzo dawna, ale wydaje mi się, że lokalizacja źródła dźwięku jest dość dziwna. Przesuwasz (origin) o wektor [p1, p2, p3] dźwięk zlokalizowany w (p1, p2, p3).

To są swoją drogą, bo mimo wszystko powinno się coś zalogować w exe. Czekasz te 145 sekund? Z tego, co pamiętam, pierwsze wykonanie zdarzenia było dopiero po odliczeniu tego czasu.

Mariusz1970:
Jakie parametry kryje p1,2,3?
Wystaw wpis w scm odwolujacy sie do tego inc.

Balaclava:

--- Kod: ---include rozmowy_peronowe.inc 0 0 0 td end
--- Koniec kodu ---

p1, p2, p3 to coś w stylu zmiennych - przekazywane są przez wpis Include. Te akurat przesuwają źródło dźwięku po scenerii.
145 sekund ustawiłem w generatorze jako czas powtarzania się dźwięku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod