Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Dźwiękowe includy

<< < (5/6) > >>

Stele:
No to jak ma być o równej godzinie, to musisz natłuc kodu z eventlaucherami na całą dobę albo wyprowadzić start do parametru i wymagać podawania przy includowaniu. Innych pomysłów nie mam. W swoim kościołku chcę zrobić dzwony tylko ze cztery razy przed godzinami mszy i bez kombinowania wsadzę cztery eventlauchery.

Balaclava:
Zdecydowałem się, że zrobię dzwony dla każdej pełnej godziny 8:00 - 21:00. Eventy sterujący wydzielę do osobnego pliku CTR, którego następnie zaincluduję do wszystkich symkowych kościółków.
  Dodano: 26 Grudnia 2016, 21:59:26 Działa. Tylko problem jest taki, że event wyzwala się tuż po uruchomieniu scenerii (o 10:30). Jak mogę wyeliminować ten błąd?

--- Kod: ---// p1 - unikalna nazwa
node 1000 0 (p1)_dzwony sound 0 0 0 radiostop.wav endsound
event (p1)_dzwony sound -1 (p1)_dzwony 1 endevent
node -1 0 dzwony_koscielne8 eventlauncher 0 0 0 -1 none 0800 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne9 eventlauncher 0 0 0 -1 none 0900 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne10 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1000 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne11 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1100 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne12 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1200 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne13 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1300 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne14 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1400 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne15 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1500 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne16 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1600 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne17 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1700 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne18 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1800 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne19 eventlauncher 0 0 0 -1 none 1900 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne20 eventlauncher 0 0 0 -1 none 2000 (p1)_dzwony none end
node -1 0 dzwony_koscielne21 eventlauncher 0 0 0 -1 none 2100 (p1)_dzwony none end
--- Koniec kodu ---

Stele:
Czyli wychodzi, że eventlauchery z przeszłości są kolejkowane i przesuwane na początek symulacji? Nieźle.

Mariusz1970:
Mozesz uzyc jakis petli i licznikow zawartosci komorki pamieci aktualizowanych np. co 5 minut lub jesli sie da sciagnac minuty z symulacji, analizowac dwie ostatnie cyfry godziny. Jak to w szczegolach rozwiazac, tego nie powiem, gdyz jestem daleko z nowinkami exe. ponadto, musialbym przysiasc do tego, a niebardzo mam ochote, sorry. Podalem tylko z grubsza kierunki w ktore ja bym szedl.
ps. Nie mam mozliwosci pisania wielkiego p (info dla Jakuba ;) ).

Ok, mimo to poprawiłem, tak dla reguły ;) // jakubg1

SKP:
Eventlaunchery ogólnie są jakimś "ciemnym rozdziałem" Scenery.doc. Zawsze były z nimi jakieś problemy. Pamiętam, że swego czasu zdarzenia nie uruchamiały się, jeśli nie było się w zasięgu eventlaunchera. Nawet te czasowe. Później był problem z wyzwalaniem przez klawisz - też nie łapały powyżej chyba zasięgu renderowania, choć miały maxdistance "-1". Nic mnie więc nie zdziwi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod