Po skatalogowaniu modeli pomyślałem, że warto byłoby w końcu pozbyć się starej struktury katalogowej. O ile dobrze pamiętam plany te sięgają kilka lat wstecz, aczkolwiek nic mi nie wiadomo o postępie prac. Jeśli gdzieś tam ktoś już to zrobił (bądź robi), proszę, poinformujcie mnie o tym, bo nie chcę wymyślać koła na nowo.
No, ale do rzeczy: Obecna struktura katalogów nie jest jakaś super przejrzysta. Skąd mamy wiedzieć, że modeli mostów mamy szukać w /eng, skoro nazwa folderu na to nie wskazuje? Jest to zapewne jedna z wielu rzeczy, które są uciążliwe przy tworzeniu scenerii. Co prawda katalog obiektów po części rozwiązuje ten problem, ale warto pójść krok dalej i jakoś tematycznie pogrupować te obiekty, aby ich wyszukiwanie w katalogu było jeszcze szybsze.
Moja koncepcja:
W konsultacji ze "składaczami" paczek całościowych chciałbym usystematyzować strukturę folderów models i scenery, a w przyszłości także textures, a także dostosować do niej wszystkie oficjalnie wydane scenerie oraz udostępnić program to umożliwiający, aby tworzone aktualnie scenerie mogły być szybko poprawione.
Prosiłbym kogoś wyżej postawionego o wytyczne dotyczące nazewnictwa i poziomów podziału obiektów na kategorie i ewentualnie podkategorie. (dla przykładu: albo sam folder mieszkalne, albo mieszkalnie/bloki, mieszkalne/domy etc.)
Pozdrawiam, Krzysiek