Przy okazji jeszcze drugie pytanie: jak przypisać dźwięk do pozycji napełnienia albo odcięcia w kranie hamulca? Jak daję wpis np. dla odcięcia "sound-2:" (bo "0" to pozycja jazdy), to odtwarza się tylko "sounddec:" przy wchodzeniu w odcięcie.
EDIT: Jeszcze jest taki problem, że dźwięk dla poszczególnych pozycji kranu odtwarza się od połowicznych wartości danych pozycji zamiast tylko w tych konkretnych pozycjach, przez co strasznie dziwnie to brzmi.
To sa 'bledy i wypaczenia' w exe, bo przy dodawaniu funcjonalnosci bazowalem na nastawniku itp, i zupelnie wypadlo mi z pamieci ze hamulec zaczyna sie od pozycji ujemnych, i ze zmienia sie 'ze skokiem mniejszym niz 1. Pojdzie do poprawki.
A tymczasem w dzisiejszym uaktualnieniu:
- feature, dynamiczne cienie rzucane przez slonce.
"jezu, ale po co?"
"bo moglem"
(przyznam, ze tego czy da sie to exe doprowadzic do stanu przy ktorym mozna by to zaimplementowac, na starym openGL a nie shaderach, ciekaw bylem od poczatku grzebania w kodzie. Wychodzi na to ze owszem, mozna. Szalu oczywiscie nie ma, niemniej wizualna roznica jest)
poniewaz ficzer korzysta z funkcji renderowania do bufora ktore nie sa w standardzie 1.5, domyslnie nie jest aktywny. Aktywacje wykonujemy wpisem w .ini
shadows yes
Jesli aktywacja sie nie powiedzie bedzie wzmianka w logu, a symulator przelaczy sie samodzielnie na stare, nudne rysowanie bez cieni.
Do definiowania dodatkowych parametrow uzywany jest wprowadzony przez Milka7 parameter
shadowtune chociaz uzywany obecnie jest tylko pierwszy parameter (wielkosc mapy cieni, decydujaca a jakosci efektu)
cienie dzialaja "na 90%" poniewaz w niektorych lokacjach potrafia sobie zniknac, z przyczyn na razie nieustalonych. Ale lepsze 90% nic nic ;d