Autor Wątek:  Linia053 - Całkowo misja brutto  (Przeczytany 21065 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Lutego 2016, 18:06:33 »
Przecież jest nawet przypomniane w opisie misji w starterze...
Mój kanał youtube

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2949
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 302
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Lutego 2016, 19:06:56 »
Muszę się jednak zgodzić z @Krzyśkiem. Faktycznie, osób które umieją uruchomić się od zera i w rzeczywistości i w Symku jest naprawdę garstka, w większości są to sami maszyniści bądź przyszli maszyniści. W grę wchodzi przede wszystkim bardzo dobra znajomość klawiszologii, którą nabywa się przy wielokrotnym grzebaniu w symulatorze. Jak wiadomo, większość "userów" ma lagę na informacje dołączane do opisu misji, nie mówiąc o przeczytaniu całego readme od deski do deski.
Słowem, realizm możemy sobie podnieść na własną rękę. Uważam, że i tak to co wprowadzone jest w tej misji jest dużym plusem do realizmu :)
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2016, 19:25:25 wysłana przez Pedrosiasty »

Offline blachamc

  • Wiadomości: 203
  • Puławskie Klimaty Kolejowe
    • Zobacz profil
    • Puławskie Klimaty Kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Lutego 2016, 19:35:35 »
A ja jestem za 100% realizmem. Jak się ktoś nie będzie umiał uruchomić to może to go zmusi do czytania opisów jak i zapoznania się z Readme.
Nic z koleją mnie nie łączy poza pasją.
www.facebook.com/klimatykolej
www.youtube.com/playlist?list=PLmwojp1jg_bxDYm5UEGPKXQ5fapI-MzAE
CPU: Intel® Core™2 Quad Processor Q9300 3GHz, RAM: 8 GB
NVIDIA GeForce 9600GT 1GB, Win7 HP 64bit

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Lutego 2016, 19:41:54 »
100% realizmu to się nazywa rzeczywistość.
« Ostatnia zmiana: 29 Lutego 2016, 07:01:43 wysłana przez Benek »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Lutego 2016, 21:36:04 »
A ja jestem za 100% realizmem. Jak się ktoś nie będzie umiał uruchomić to może to go zmusi do czytania opisów jak i zapoznania się z Readme.
To proszę napisz skrypt łamania nogi przy upadku z drabinki, mamy w maszynie zdarzenia losowe. Na serio. Ja to mogę akceptować jako opcję, dla zaawansowanego i przede wszystkim chcącego użytkownika. Dla przeciętniaka musi być łatwiej. Dobrze, że trakcji parowej nie mamy... czacha dymi.

Offline blachamc

  • Wiadomości: 203
  • Puławskie Klimaty Kolejowe
    • Zobacz profil
    • Puławskie Klimaty Kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #35 dnia: 29 Lutego 2016, 17:25:56 »
Cytuj
To proszę napisz skrypt łamania nogi przy upadku z drabinki... .
Widzę ,że lubimy łapać za słówka ;) nie oto mi chodziło. A oto czy nie fajnie byłoby móc uruchamiać maszynę od zera bez drogi na skróty?
Nic z koleją mnie nie łączy poza pasją.
www.facebook.com/klimatykolej
www.youtube.com/playlist?list=PLmwojp1jg_bxDYm5UEGPKXQ5fapI-MzAE
CPU: Intel® Core™2 Quad Processor Q9300 3GHz, RAM: 8 GB
NVIDIA GeForce 9600GT 1GB, Win7 HP 64bit

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1054
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Lutego 2016, 18:23:41 »
Uważam, że jeśli zbyt mocno zostanie skomplikowany ten symulator, to wielu np. nowym użytkownikom znudzi się (z uwagi na małą wiedzę na temat specyfiki kolejowej), a inni nie przechodząc nawet uruchomienia pojazdu - również raz na zawsze dadzą sobie z nim spokój i pójdą w kierunku MSTS'a, czy Trainz'a, gdzie stopień "skomplikowania" będzie im odpowiadał, a na dodatek stwierdzą, że zmiany pogody są tak realne, że to jest dopiero "klimacik". Zobaczcie, że teraz wielu użytkowników (nie każdy oczywiście musi być hobbystą kolejowym, czy maszynistą) nie zna, bo nie musi przepisów Ie-1 (a co dopiero innych tych "żelaznych"), ale wówczas powoduje to problemy z przejazdem danego scenariusza... Wielu też ma problem z ruszeniem, czy prowadzeniem pociągu - ok, rozumiem to, ale to daje wyraźne sygnały, że część naszych użytkowników to zwykli "gracze", którzy nie osiągając zadowolenia z "gry MaSzyna" również mogą dać sobie spokój. Można im podpowiadać, ale trudno dziwić się tym osobom, że potrzebują prostoty po ciężkim dniu pracy, a nie analizowania przepisów kolejowych... Owszem, osobiście jestem za pewnym stopniem skomplikowania (np. usterki na maszynie), ale pamiętajmy, że sukcesem tego typu symulatorów jest ich w pewnym sensie "prostota", aby szersze grono użytkowników umiało się w nim poruszać.
Myślę także, że lepsza była by np. użytkowa kabina od "Preshnig'a", czy inny nowy fajny projekt niż łamanie nóg wirtualnego maszynisty po spadnięciu z drabinki lokomotywy...   
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #37 dnia: 29 Lutego 2016, 18:34:05 »
W TD2 wirtualny maszynista może zostać potrącony przez pociąg jak wyjdzie podziwiać modele wózków. ;)
Może zamiast lobbować usunięcie istniejących ficzerów, ktoś by przygotował modele maszynowni z tablicami pneumatycznymi? Da się animację kurka, manometr, włącznik sprężarki, będzie wiadomo co i jak.
A kabina do Pershinga przecież powstaje. Nowych projektów nie trzeba bo wystarczająco dużo jest rozgrzebanych.
« Ostatnia zmiana: 29 Lutego 2016, 18:35:16 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1054
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #38 dnia: 29 Lutego 2016, 19:08:10 »
@Stele: moje ostatnie zdanie z mojego postu jest tylko ogólnikiem i podsumowaniem... Wiem, że kabiny do "Pershing'ów" powstają. Chodzi mi bardziej o nakład pracy dot. kabin w stosunku do "połamanych postaci"...
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #39 dnia: 29 Lutego 2016, 19:56:11 »
Nie chciałem łapać za słówka, przepraszam. Chodzi mi o pewien rodzaj satysfakcji i kto ją będzie odczuwał. Twórca, czy użytkownik. Trzeba pamiętać o wszystkich i takie jest moje podejście. Jak zauważył @Stele, nie ma przyzwoitego modelu maszynowni, a byłby bardziej potrzebny niż... łamanie patyka, po którym jest koniec jazdy. Zrobił się offtop, a scenariusze zasługują na publikację.

Offline Kamil14

  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #40 dnia: 20 Lipca 2017, 15:00:43 »
Czy jeśli ją wgram na nowej wersji MaSzyny, tj. 17.07, to czy ta sceneria będzie działać?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« Odpowiedź #41 dnia: 20 Lipca 2017, 17:09:23 »
Powinna. Możesz mieć braki taboru, tekstur i nie będziesz miał fixów na zawijanie tekstur roślinności, ale to powinieneś sobie ogarnąć. Potem możesz dać poprawkę.
Mój kanał youtube