Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
jakol112:
A z ciekawości - co z cieniami w kabinach? Możliwe to?
CX MANIAK:
Witam.
Porównałem sobie efekt cieni, miedzy exe @Tmj, a ostatnią wersją Milka na shaderach. Jedne jak i drugie exe generuje je jak powinno. Jak dla mnie jednak wersja Milka7 wygląda lepiej, cienie nie schodkują podczas ruchu, krawędzie są ładnie rozmyte, a różnica w wydajności pomiędzy nimi nie jest zbyt duża ( na korzyść wersji @Tmj). Tu raczej niestety, albo stety od tych nieszczęsnych shaderów nie da się uciec, chcąc mieć ładną grafikę w symulatorze. Chyba że jest inny sposób.
Co do spadku Fps, takie wodotryski pożerają sporo zasobów. Gdyby dodać do tego jeszcze efekty cząsteczkowe, na niektórych sprzętach pokaz klatek byłby pewny.
Wypowiem się także na temat cieni w kabinie podczas jazdy. Według mnie jest to bardziej urealnienie niż wada. Oczywiście najlepiej byłoby, gdyby światło i cienie wpadały jedynie przez szyby. W tym przypadku dość irytujące jest podświetlanie kabin przez ściany.
Cesky Kretek:
TD:
eu07++ng.exe - 145 FPS (+ duże ciemności, nie śledziłem w całości wątku więc może trzeba jakiś parametr atmo zmienić)
eu07-x64_170725.exe - 293 FPS
i7 3770, DDR3 8GB 1600MHz, GTX660 OC 2GB DDR5, HDD 7200, Win7 Pro 64-bit.
(otwierane w oknie, 1600x900, w opcjach NVidii wszystko dot. jakości na max)
CX MANIAK:
U mnie ta różnica nie jest aż tak wielka, ok 15-20 Fps. Prawdopodobnie co komputer to inny wynik będzie.
Siwydym:
U mnie na C++ z 60FPS przy starej wersji na nowej obecnie różnie zależy od scenerii od 100 do 200FPS
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej