Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

(1/637) > >>

firleju:
Witam,

Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu dam w tym wątku specjalne exe do testów. Pierwszą zmianą jak będzie wprowadzona będzie wyprowadzenie obsługi rozkładów jazdy z Pascala do c++. Dlaczego? Był to najprostszy moduł do zrobienia. Nie miał interakcji z pozostałymi plikami Pascala więc można było na nim przetestować np. wykorzystany konwerter.
Jakie są wstępne wnioski: konwersja nie będzie łatwa i przyjemna. Jest dużo takich fajnych kruczków, które powodują, że każdą linijkę trzeba przejrzeć, szczególnie przy obsłudze pętli oraz funkcji z ObjectPascala / Delphi.

Biblioteka glew32 potrzebna do uruchomienia (wejdzie w skład paczki) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg437252.html#msg437252

queuedEU:
Na teraz moge powiedziec tyle, ze przetlumaczenie fizyki (bez hamulcow) bedzie prostsze jak tlumaczeie queryparsercomp.
Queryparsercomp'a generalnie nie oplaca sie tlumaczyc a powinno sie zastapic CParserem (nie powino byc z tym wiekszych probleow).
Na koniec pozostanie zamiana typow lancuchowych AnsiString, mysle ze najlepiej na string z std:: bo jest latwy w laczeniu.
Jezeli o niczym nie zapomnialem to bylyby te 3 kwestie do ogarniecia - fizyka, parser i AnsiStringi. Jesli by sie dobrze zmotywowac to
moglby byc to ostatni rok MaSzyny na starym srodowisku pisanej w dwoch jezykach. Jescze ciekawostka na koniec...
Odkrylem ze program mozna kompilowac w C++ Builderze 6 - tam tez jest support pascala, ale aby skomilowac nalezy zakomentowac pewna dyrektywe w cparser.cpp. Skutki uboczne sa takie, ze powstaje cos  stylu wycieku pamieci i natsepuje zawieszenie podczas wczytywania.

Cesky Kretek:
Jak skończycie przenosić całą MaSzynę na C++ do końca tego roku to zamówię Wam po kracie piwa z dostawą do domu (jakieś Tesco Ezakupy czy inny Auchan Direct).

firleju:
Jak narazie jestem na etapie sprawdzania czemu mi się wywala na EAccesVolation. Wygląda jakby nie inicjował mi zmiennej i jest ona ciągle NULL (chociaż jest inicjowana przed użyciem). Jako, że mam czas 2 x 0,5 godziny dziennie to nie widzę specjalnie możliwości przetłumaczenia tego do końca roku. Do tego jestem bezalkoholowy więc zgrzewka piwa odpada w przedbiegach ;)
  Dodano: 09 Września 2016, 09:12:12 PS.
Największe problemy obecnie są z określeniem czy dana struktura powinna być typu struct czy class.
Trzeba dopisać też często wszystkie konstruktory.

Benek:
W C++ struktura i klasa to to samo. Różnią się tylko domyślnym typem dostępu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod