Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (624/637) > >>

RooteK:

--- Cytat: Kermit w 25 Lipca 2017, 19:33:52 ---Fadesound by sie przydaly w sumie pare, bo przeciez jest i brzeczenie zasilacza radiotelefonu i cykanie zegarynki w haslerze.

--- Koniec cytatu ---

Tylko takie brzęczenie zasilacza to lepiej podciągnąć jako osobny dźwięk związany na przyszłość z jego obsługą.

miko22:
Tym bardziej, że jest zależny od aktualnego "stanu" radia, tzn. nieraz jest tak, że jak manipulator jest wyłączony, to przetwornica w zasilaczu robi sobie powoli "cyk --- cyk --- cyk...", jak się załączy manipulator, to robi już "cyk cyk cyk cyk cyk...", a jak coś nadaje albo odbiera, to jest już "ckckckckckckckc" ;) To przez zwiększone zapotrzebowanie na prąd musi chyba częściej podbijać napięcie.

tmj:

--- Cytat: miko22 w 25 Lipca 2017, 19:32:11 ---Drugie: teraz przy przestawianiu kranu klawiszami [Num3] i [Num9] dźwięki nie odtwarzają się wcale zawsze (nawet w konkretnych pozycjach według parametru "HamZ" pod F3), a zawsze odtwarzają się tylko przy użyciu klawiszy skrótowych dla poszczególnych pozycji.

--- Koniec cytatu ---
Byc moze nie zrozumialem o co chodzi, ale po poprawkach hamulec powinien odtwarzac np dzwiek zdefiniowany jako sound1 w momencie wejscia dokladnie na pozycje 1 itp. Przywiazalem u siebie dzwiek do pozycji 1, inny do pozycji 2, i odtwarzaly sie one przy manipulacji klawiszami 3/9, w chwili wejscia na te pozycje.


--- Cytuj ---A co z tym "fadesound:"? Jeśli byłaby możliwość, to przydałby się dźwięk odtwarzany stale w kabinie A. Dodatkowo czy jest możliwość przypisania jakimś wpisem dźwięku do elementów bez animacji jak np. włącznik baterii lub radia? Poza wyżej wymienionymi, każdy element w ET41 ma już przypisany swój własny unikalny dźwięk :) Są nawet różne zależnie od członu, bo wszystko nagrywałem po trzy razy, żeby było z czego wybierać.

--- Koniec cytatu ---
Na 100% nie jestem pewien bez zagladania, ale chyba mozna zdefiniowac takie przelaczniki w .mmd, wskazac im nieistniejacy submodel i przypisac im dzwieki jak kazdemu innemu, dzwieki beda sie (chyba) odtwarzac nawed gdy modelu brak. Co do fadesound: na razie nie mam zadnej konkretnej koncepcji, bo w kolejce byly inne rzeczy :>


--- Cytuj ---Aha, cienie się u mnie nie wyświetlają ani w trybie DL, ani w VBO: w *.ini mam wpis "shadows yes", system Windows 7 - log z trybu DL w załączniku.

--- Koniec cytatu ---

--- Kod: ---Texture file missing: "fx\reflections"

--- Koniec kodu ---
Pobierz i wypakuj do katalogu symulatora takze zalacznik z plikami danych, z ostatniego uaktualnienia.

mk1991:
Z mojego doświadczenia wynika, ze co nie istnieje, nie jest brane pod uwagę. Też tak myślałem, wstawiłem wpis dla włącznika baterii i nie działa. Na tej samej zasadzie w kabinie ET41_V1 nie ma zrobionej piasecznicy .

miko22:
Poprawka - w ET41_v2 nie działa piasecznica. Zgłoszenie jest od jakiegoś czasu w Bugtrackerze. W v1 nie działa kilka innych rzeczy (oświetlenie i przyciemnienie kabiny, hebelek przyciemnienia reflektorów gdzieś odlatuje itd., ale to nie ten temat).

EDIT: A co do nieistniejących submodeli, to jedynym sposobem jest przypisanie funkcji do submodelu innej funkcji, tylko wtedy nie animuje się on prawidłowo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod