Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (615/637) > >>

firleju:
To ja z innej beczki (w ramach koncertu życzeń): może drugi format dźwięków niż tylko wav? Przy tej liczbie możliwości zaczniemy wielkością repo doganiać tekstury.

jakubg1:
Ja twierdzę, że nie trzeba drugiego formatu dźwięków. Idźmy w stronę "jeden typ, jeden format". Tak jak wszystkie tekstury to *.dds (dla deweloperów *.tga), tak wszystkie dźwięki to *.wav. Nie róbmy bajzelu, a darmowych konwerterów z praktycznie każdego pliku audio do formatu *.wav jest przecież pełno.

Krzysiek626:
Dobra wiadomość jest taka, że symulator zmieści się jeszcze na każdy dostępny w sprzedaży twardy dysk i je4szcze trochę miejsca zostanie.Problem w tym, że mało kto wykorzystuje całą paletę tekstur i dźwięków. O ile tekstury są unikalne, to dźwięki bywają wnerwiające. Kiedyś ktoś wgrał dźwięk sm42 z brzęczącą szybą i musiało być tak we wszystkich.
Na przekór, jestem za zmianą formatu dźwięków z wav na inny.

AtapiCl:
Tyle, ze mowa o wav. Wav, ktore jest nieskompresowane to raz. Wav, ktore tez na chwile obecna musi miec bardzo okrojone parametry, przez co traci sie na dzwieku.

Krzysiek626:
Jakikolwiek format podpadający pod PCM, problem będzie przy obróbce tak jak z dds, jednak efekty powinny być lepsze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod