Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
tmj:
--- Cytat: mk1991 w 14 Lipca 2017, 18:18:29 ---pantfront_sw: { sw-pant1 rot 0.2 0 0.2 soundinc: 20786_ET22_panto_switch.wav, sounddec: 20786_ET22_panto_up_switch2.wav }
pantfrontoff_sw: { grzybpanta mov -0.003 0 0.2 soundinc: 20786_ET22_switch_panto_down.wav, sounddec: 20786_ET22_switch_panto_down.wav }
pantrear_sw: { sw-pant2 rot 0.2 0 0.2 soundinc: 20786_ET22_panto_switch.wav, sounddec: 20786_ET22_panto_up_switch2.wav }
pantrearoff_sw: { grzybpantb mov -0.003 0 0.2 soundinc: 20786_ET22_switch_panto_down.wav, sounddec: 20786_ET22_switch_panto_down.wav }
Pytanie czego dotyczą podwójne wpisy dla pantografów? Pytam, żeby dobrze to opracować. Czy jest jakaś różnica wpisu przełączników bistabilnych od normalnych?
--- Koniec cytatu ---
Przelaczniki pantfront_sw: i pantrear_sw: moga wystepowac w .mmd samodzielnie, i wtedy generalnie funkcjonuja jako bistabilne. Natomiast gdy sa zdefiniowane jako impulsowe, to prztykniecie nimi jedynie podnosi pantografy, a do opuszczenia sluza wtedy dodane do .mmd odpowiadajace im przelaczniki z koncowka off
(nawiasem mowiac definicja przyciskow jako impulsowe tez jest do przeniesienia do wpisow dla indywidualnych przyciskow, ale to na pozniej)
--- Cytat: miko22 w 14 Lipca 2017, 18:18:00 ---@tmj, a czy jest też możliwość dodania dźwięku do typowej lampki sygnalizacyjnej?
--- Koniec cytatu ---
Mozliwosc jest zawsze, tylko komus musi sie chciec ;> na 100% nie zagwarantuje, bo nigdy nie wiadomo czy cos w kodzie nie jest namieszane, ale teoretycznie powinno sie dac.
--- Cytat: youBy w 14 Lipca 2017, 21:11:03 ---Czy przy okazji byłaby możliwość dodania dźwięku przejścia między określonymi pozycjami?
--- Koniec cytatu ---
Ale w jakim sensie? Obecnie dzwiek jest odgrywany w momencie, gdy zostanie ustawiona pozycja inna niz biezaca, czyli technicznie rzecz biorac wlasnie w momencie przejscia. wpis soundX pozwala zatem zdefiniowac dzwiek odgrywany w momencie wchodzenia na pozycje X, chociaz bez wzgledu na kierunek tego 'wejscia' i pozycje poczatkowa.
--- Cytat: firleju w 14 Lipca 2017, 21:54:47 ---To ja z innej beczki (w ramach koncertu życzeń): może drugi format dźwięków niż tylko wav? Przy tej liczbie możliwości zaczniemy wielkością repo doganiać tekstury.
--- Koniec cytatu ---
Na dzwiekach nie znam sie kompletnie ;d mam slaba nadzieje ze openAL obsluguje inne formaty, ale nie przygladalem sie mu jeszcze. Alternatywnie zapewne mozna by przytulic jakies middleware do konwersji z np. mp3 lub ogg
AtapiCl:
--- Cytat: Krzysiek626 w 14 Lipca 2017, 22:15:43 ---Jakikolwiek format podpadający pod PCM, problem będzie przy obróbce tak jak z dds, jednak efekty powinny być lepsze.
--- Koniec cytatu ---
Ale dźwięków raz zrobionych nie konwertujesz potem x razy. To nie są tekstury.
mareczek:
Raz działa 6Dg, raz nie.
Milek7:
--- Cytat: tmj w 14 Lipca 2017, 23:27:20 ---Na dzwiekach nie znam sie kompletnie ;d mam slaba nadzieje ze openAL obsluguje inne formaty, ale nie przygladalem sie mu jeszcze. Alternatywnie zapewne mozna by przytulic jakies middleware do konwersji z np. mp3 lub ogg
--- Koniec cytatu ---
OpenAL się tym nie zajmuje, tylko mu wciskasz bufor w PCM. Zastanawiałem się nad http://www.mega-nerd.com/libsndfile/ bo ma bardzo proste API i potrafi FLAC i Vorbis. Żeby obsługiwać wszystko i zlew kuchenny to można libavformat i libavcodec, ale na to trzeba pisać kilkadziesiąt linijek. (dużo kodu do inicjalizacji, samemu trzeba przepychać dane z demuxera do dekodera)
tmj:
--- Cytat: mareczek w 14 Lipca 2017, 23:31:18 ---Raz działa 6Dg, raz nie.
--- Koniec cytatu ---
Ten wysyp jest w bibliotece pythona wiec trudno stwierdzic, co konkretnie sie przytrafilo. Nawiasem mowiac biblioteka python27.dll ktora masz u siebie jest starsza niz ta zalecana do exe -- warto byc moze zmienic nazwe pliku na inna lub wrecz go skasowac, a zamiast tego zainstaluj standardowy pakiet pythona 2.7.13, powinien byc link do instalatora w watku changelog
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej