Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (609/637) > >>

tmj:

--- Cytat: youBy w 11 Lipca 2017, 16:39:59 ---Hmm, dziwne, za moich czasów zawór FV4a działał bezstopniowo - pozycja płynnie zmieniała się w zakresie od -1 do 6 w miarę trzymania klawisza Num 3 i Num 9.

--- Koniec cytatu ---
Nadal tak dziala :>  ale dodatkowo jest przeskok do konkretnych polozen pod 8/5/2 co jest czesto szybsze niz wcisniecie 3/9 i czekanie az sie przesunie.

miko22:

--- Cytat: Krzysiek626 w 11 Lipca 2017, 16:31:03 ---Taka dygresja ode mnie: Lokomotywy powinny dać się uruchomić z klawiatury bez użycia myszy (jako alternatywa). Całkowitego przejścia na mysz nie widzę, są niepełnosprawni w śród nas, którzy z tym sposobem sterowania nie poradzą sobie. Nie chodzi czy coś jest idealne, tylko czy się sprawdzi dla wszystkich.

--- Koniec cytatu ---
Racja, więc jeśli zostanie dodane coś ważnego przy uruchamianiu lokomotywy (np. wyłącznik rozrządu, bez którego w rzeczywistości nie podniesie się nawet pantografów), to i tak musi mieć przypisany jakiś skrót klawiaturowy. Chyba o to chodziło @Sawi, a nie o samą możliwość wyłączenia sterowania myszą, żeby sobie przypadkiem "Altu" nie wcisnąć.

Edit:

--- Cytat: AtapiCl w 10 Lipca 2017, 23:45:26 ---
--- Kod: ---    { "brakeprofile_sw:", "brake acting speed" }, //nastawa hamulca (domniemam po braku opisow nizej, ze moze chodzic tu o nastawe hamulca P: osobowy)
    { "brakeprofileg_sw:", "brake acting speed: cargo" }, //nastawa hamulca G: towarowy
    { "brakeprofiler_sw:", "brake acting speed: rapid" }, //nastawa hamulca R: rapid

--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---
Przypuszczam, że chodzi tu po prostu o "przełącznik nastawy hamulca" jaki jest np. w EU07, gdzie jest jeden pakieciak do trzech nastaw, a w niektórych lokomotywach (np. SU45, SU46) są hebelki osobno od nastawy towarowej i osobno od pospiesznej podpisanej jako "hamowanie dwustopniowe" (te dwie linijki niżej).

--- Cytat: AtapiCl w 10 Lipca 2017, 23:45:26 ---
--- Kod: ---    { "antislip_bt:", "wheelspin brake" }, //przeciwposlizg
    { "stlinoff_bt:", "motor connectors" }, //styczniki liniowe

--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---
Tu bym dał odpowiednio "przyhamowanie przy poślizgu" i "wyłączenie styczników liniowych", ale to akurat taki szczegół.

--- Cytat: AtapiCl w 10 Lipca 2017, 23:45:26 ---
--- Kod: ---    { "rearupperlight_sw:", "rear upper headlight" }, //to samo co poprzednio, tylko rozdzielone na inna kabine
    { "rearleftlight_sw:", "rear left headlight" },
    { "rearrightlight_sw:", "rear right headlight" },
    { "rearleftend_sw:", "rear left marker light" },
    { "rearrightend_sw:",  "rear right marker light" },

--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---
A tu pewnie chodzi nie tyle o drugą kabinę, co o reflektory tylne jak np. w SM42, gdzie wszystkimi steruje się z jednego pulpitu, więc mogłoby być np. kolejno: "reflektor górny tył", "reflektor lewy tył", "reflektor prawy tył", "sygnał czerwony lewy tył" i "sygnał czerwony prawy tył".

Krzysiek626:

--- Cytat: Sawi w 11 Lipca 2017, 16:41:20 ---Krzysiu dlatego właśnie @tmj dodał ten wpis do ini by sobie każdy mógł indywidualnie sam wybrać.

--- Koniec cytatu ---
Dodanie tego do ini miało zapobiec nieumyślnym przełączeniom na prośbę MK1991, co zresztą popieram. Natomiast nie rozwiązuje to sprawy gdybyśmy chcieli jednak część włączników zostawić tylko do obsługi myszą (przedział maszynowy z uruchomieniem od zera). Jedna opcja to tak jak napisał @miko22. Druga opcja w takiej sytuacji, to wspomożenie obsługi przez AI, gdzie automat zastąpi nas po części w uruchomieniu lokomotywy (włączenie potrzebnych urządzeń do rozpoczęcia jazdy).

Irek_Wd:
Nie wiem, czy poświaty semaforów i tarcz tak mają wyglądać. Z daleka to jeszcze pół biedy, ale z bliska wygląda to fatalnie.

Stele:

--- Kod: ---Loading common gfx data...
Texture file missing: "fx\lightglare"
Texture file missing: "fx\sun"
Texture file missing: "fx\moon"
--- Koniec kodu ---
Nie masz paczki z assetami. EU07-data w wątku przyklejonym.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod