Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
tmj:
--- Cytat: HTD w 10 Lipca 2017, 20:03:28 ---Inny sposób - trzymam przycisk wciśnięty i od siebie zwiększam, do siebie zmniejszam nastawę. Dopóki nie puszczam przycisku - regulacja jest wybrana. To zapobiegałoby sytuacji, że kursor mi zjedzie jak bujnie kabiną.
--- Koniec cytatu ---
Zapewne nie zwrociles uwagi, ale po aktywacji urzadzenia kliknieciem tak dlugo jak przycisk jest wcisniety nie ma znaczenia czy kursor ci "zjedzie" -- aktywacja jest kontyuowana dopoki nie puscisz przycisku :>
Prawdopodobnie mozna pomyslec o czyms w stylu regulacji predkosci operowania urzadzeniem na podstawie np odsuniecia myszy w pionie od punktu w ktorym nastapilo klikniecie, zobacze jak to sie sprawdzi.
Obsluga swiatel kabiny powinna dzialac, natomiast na ten moment nieobslugiwane sa urzadzenia "uniwersalne" pod ktore podpada oswietlenie przyrzadow. Bedzie dodane.
[qoute]Na marginesie: zmartwiło mnie zacinanie tej wersji exe w porównaniu z przykładowo 170603. Po prostu od czasu do czasu symulacja zwyczajnie zacina, zatrzymuje się na chwilę. Nawet na TD.
[/quote]
Przyciecie wiaze sie z tym, ze tekstury sa teraz wrzucane do pamieci karty graficznej dopiero w momencie gdy sa faktycznie potrzebne, zamiast z gory jak poprzednio. Tak wiec faktycznie moze to nastapic nawet na TD gdy mamy tam dlugi sklad, i spojrzymy sobie po raz pierwszy w kierunku kilku(nastu) wagonow, kazdy z innymi teksturami. Ewentualnie sie to wyprostuje, ale jeszcze nie teraz.
W miedzyczasie, male uaktualnienie:
- sprezarka w pojazdach typu DieselEngine, skonfigurowana jako spieta z silnikiem, startuje automatycznie bez potrzeby recznego zalaczania, a jej wydajnosc uzalezniona jest od obrotow silnika
- drobna zmiana obslugi ekranu ladowania, w przygotowaniu do szykujacych sie zmian tychze
Plus, z zupelnie innej beczki:
na ta chwile podpisy urzadzen kontrolowanych mysza sa w jezyku angielskim. Dla wprowadzenia wersji polskiej przydaloby sie bardzo, gdyby wypowiedzialy sie osoby znajace sie na terminologii, zeby potem nie bylo ze cos nie nazywa sie jak powinno :P
lista urzadzen jest nastepujaca:
--- Kod: --- { "mainctrl:", "master controller" },
{ "scndctrl:", "second controller" },
{ "dirkey:" , "reverser" },
{ "brakectrl:", "train brake" },
{ "localbrake:", "independent brake" },
{ "manualbrake:", "manual brake" },
{ "brakeprofile_sw:", "brake acting speed" },
{ "brakeprofileg_sw:", "brake acting speed: cargo" },
{ "brakeprofiler_sw:", "brake acting speed: rapid" },
{ "maxcurrent_sw:", "motor overload relay threshold" },
{ "main_off_bt:", "line breaker" },
{ "main_on_bt:", "line breaker" },
{ "security_reset_bt:", "alerter" },
{ "releaser_bt:", "independent brake releaser" },
{ "sand_bt:", "sandbox" },
{ "antislip_bt:", "wheelspin brake" },
{ "horn_bt:", "horn" },
{ "hornlow_bt:", "low tone horn" },
{ "hornhigh_bt:", "high tone horn" },
{ "fuse_bt:", "motor overload relay reset" },
{ "converterfuse_bt:", "converter overload relay reset" },
{ "stlinoff_bt:", "motor connectors" },
{ "door_left_sw:", "left door" },
{ "door_right_sw:", "right door" },
{ "departure_signal_bt:", "departure signal" },
{ "upperlight_sw:", "upper headlight" },
{ "leftlight_sw:", "left headlight" },
{ "rightlight_sw:", "right headlight" },
{ "dimheadlights_sw:", "headlights dimmer" },
{ "leftend_sw:", "left marker light" },
{ "rightend_sw:", "right marker light" },
{ "lights_sw:", "light pattern" },
{ "rearupperlight_sw:", "rear upper headlight" },
{ "rearleftlight_sw:", "rear left headlight" },
{ "rearrightlight_sw:", "rear right headlight" },
{ "rearleftend_sw:", "rear left marker light" },
{ "rearrightend_sw:", "rear right marker light" },
{ "compressor_sw:", "compressor" },
{ "compressorlocal_sw:", "local compressor" },
{ "converter_sw:", "converter" },
{ "converterlocal_sw:", "local converter" },
{ "converteroff_sw:", "converter" },
{ "main_sw:", "line breaker" },
{ "radio_sw:", "radio" },
{ "pantfront_sw:", "front pantograph" },
{ "pantrear_sw:", "rear pantograph" },
{ "pantfrontoff_sw:", "front pantograph" },
{ "pantrearoff_sw:", "rear pantograph" },
{ "pantalloff_sw:", "all pantographs" },
{ "pantselected_sw:", "selected pantograph" },
{ "pantselectedoff_sw:", "selected pantograph" },
{ "trainheating_sw:", "heating" },
{ "signalling_sw:", "braking indicator" },
{ "door_signalling_sw:", "door locking" },
{ "nextcurrent_sw:", "current indicator source" },
{ "cablight_sw:", "interior light" },
{ "cablightdim_sw:", "interior light dimmer" },
{ "battery_sw:", "battery" }
--- Koniec kodu ---
Milek7:
tmj: powinno być ustawienie w ini do gc tekstur, bo jak ktoś ma wystarczająco vramu to robi więcej szkody niż pożytku.
tmj:
W sumie mozna dac, na pewno prostsze od asynchronicznego uploadu i jedno drugiemu nie przeszkodzi. Dodam do listy, powinno sie zmiescic w nastepnej wersji.
AtapiCl:
--- Cytat: tmj w 10 Lipca 2017, 20:57:37 ---lista urzadzen jest nastepujaca:
--- Koniec cytatu ---
Tak na szybko, ale przyznam że z niektórymi bez wiedzy jak to jest zaszyte w exe to ciężko odgadnąć "co autor miał na myśli".
--- Kod: --- { "mainctrl:", "master controller" }, //nastawnik jazdy
{ "scndctrl:", "second controller" }, //dzwignia bocznikowania
{ "dirkey:" , "reverser" }, //nastawnik kierunkowy
{ "brakectrl:", "train brake" }, //zawor hamulca zespolonego
{ "localbrake:", "independent brake" }, //zawor hamulca dodatkowego
{ "manualbrake:", "manual brake" }, //hamulec reczny
{ "brakeprofile_sw:", "brake acting speed" }, //nastawa hamulca (domniemam po braku opisow nizej, ze moze chodzic tu o nastawe hamulca P: osobowy)
{ "brakeprofileg_sw:", "brake acting speed: cargo" }, //nastawa hamulca G: towarowy
{ "brakeprofiler_sw:", "brake acting speed: rapid" }, //nastawa hamulca R: rapid
{ "maxcurrent_sw:", "motor overload relay threshold" }, //przelacznik pradu rozruchu
{ "main_off_bt:", "line breaker" }, //wylacznik szybki wylaczony
{ "main_on_bt:", "line breaker" }, //wylacznik szybki zalaczony
{ "security_reset_bt:", "alerter" }, //przycisk czuwaka / shp (przy czym dla traxxow i pochodnych trzeba to rozdzielic - jednym nie zbijemy drugiego i odwrotnie)
{ "releaser_bt:", "independent brake releaser" }, //odluzniacz
{ "sand_bt:", "sandbox" }, //piasecznica
{ "antislip_bt:", "wheelspin brake" }, //przeciwposlizg
{ "horn_bt:", "horn" }, //syrena
{ "hornlow_bt:", "low tone horn" }, //syrena niskotonowa
{ "hornhigh_bt:", "high tone horn" }, //syrena wysokotonowa
{ "fuse_bt:", "motor overload relay reset" }, //odblok przekaznika nadmiarowego silnikow trakcyjnych
{ "converterfuse_bt:", "converter overload relay reset" }, //odblok przekaznika nadmiarowego przetwornicy glownej
{ "stlinoff_bt:", "motor connectors" }, //styczniki liniowe
{ "door_left_sw:", "left door" }, //drzwi lewe
{ "door_right_sw:", "right door" }, //drzwi prawe
{ "departure_signal_bt:", "departure signal" }, //sygnal odjazdu
{ "upperlight_sw:", "upper headlight" }, //reflektor gorny
{ "leftlight_sw:", "left headlight" }, //reflektor lewy
{ "rightlight_sw:", "right headlight" }, //reflektor prawy
{ "dimheadlights_sw:", "headlights dimmer" }, //przyciemnienie reflektorow
{ "leftend_sw:", "left marker light" }, //reflektor lewy czerowny
{ "rightend_sw:", "right marker light" }, //reflektor prawy czerwony
{ "lights_sw:", "light pattern" }, //przelacznik swiatel (programator)?
{ "rearupperlight_sw:", "rear upper headlight" }, //to samo co poprzednio, tylko rozdzielone na inna kabine
{ "rearleftlight_sw:", "rear left headlight" },
{ "rearrightlight_sw:", "rear right headlight" },
{ "rearleftend_sw:", "rear left marker light" },
{ "rearrightend_sw:", "rear right marker light" },
{ "compressor_sw:", "compressor" }, //sprezarka glowna
{ "compressorlocal_sw:", "local compressor" }, //sprezarka (w czlonie sterujacym ET42)
{ "converter_sw:", "converter" }, //przetwornica glowna
{ "converterlocal_sw:", "local converter" }, //przetwornica (w czlonie sterujacym ET42)
{ "converteroff_sw:", "converter" }, //wylaczenie przetwornicy glownej (zalezy od taboru, bywa ze razem jest z odblokiem)
{ "main_sw:", "line breaker" }, //wylacznik szybki
{ "radio_sw:", "radio" }, //radiotelefon
{ "pantfront_sw:", "front pantograph" }, //pantograf przedni
{ "pantrear_sw:", "rear pantograph" }, //pantograf tylny
{ "pantfrontoff_sw:", "front pantograph" }, //pantograf przedni opuszczony
{ "pantrearoff_sw:", "rear pantograph" }, //pantograf tylny opuszczony
{ "pantalloff_sw:", "all pantographs" }, //wszystkie pantografy opuszczone
{ "pantselected_sw:", "selected pantograph" }, //wybrany pantograf ?
{ "pantselectedoff_sw:", "selected pantograph" }, //wybrany pantograf opuszczony ?
{ "trainheating_sw:", "heating" }, //ogrzewanie pociagu (w en57 powinno byc ogrzewanie przedzialow pasazerskich, a osobno powinien tez byc hebel od ogrzewania kabin)
{ "signalling_sw:", "braking indicator" }, //lampka "hamowanie ostatniego wagonu" ED72
{ "door_signalling_sw:", "door locking" }, // blokada drzwi
{ "nextcurrent_sw:", "current indicator source" }, // amperomierz drugiego czlonu ET41
{ "cablight_sw:", "interior light" }, //oswietlenie kabiny
{ "cablightdim_sw:", "interior light dimmer" }, //przyciemnienie oswietlenia kabiny
{ "battery_sw:", "battery" } //bateria akumulatorow
--- Koniec kodu ---
Stele:
Rozdzielić czuwak od shp próbowałem i poległem. Częściowo dlatego, że uparłem się na alt+space. Zgłoszenie wisi gdzieś w bugtrackerze.
--- Kod: ---{ "compressorlocal_sw:", "local compressor" }, //sprezarka pantografow
{ "converterlocal_sw:", "local converter" }, //czyzby przetwornica oswietleniowa w starych en57?
--- Koniec kodu ---
To maszyny członu sterującego dla ET42.
--- Kod: ---{ "trainheating_sw:", "heating" }, //ogrzewanie pociagu (w en57 powinno byc ogrzewanie przedzialow pasazerskich, a osobno powinien tez byc hebel od ogrzewania kabin)
--- Koniec kodu ---
To to większość lokomotyw ma. Plus ogrzewanie nóg, szyby, itp. Bez LD nie ma co się w obciążanie obwodu nn bawić raczej.
--- Kod: ---{ "signalling_sw:", "braking indicator" }, //manometry
--- Koniec kodu ---
Sygnalizacja hamowania drugiego EZT (ED72)
--- Kod: ---{ "door_signalling_sw:", "door locking" }, // ?
--- Koniec kodu ---
Sygnalizacja blokady drzwi (ED72, EN57-2000)
--- Kod: ---{ "nextcurrent_sw:", "current indicator source" }, //?
--- Koniec kodu ---
Pokazywanie prądu drugiego członu (ET41)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej