Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (602/637) > >>

miko22:
A może elementy wielopozycyjne jak nastawniki czy krany hamulców mogłyby reagować nie na kliknięcia, ale na "chwycenie" (wciśnięcie i przytrzymanie LPM) i przesunięcie myszy w górę lub w dół? Tylko np. dodawanie pozycji nastawnika jazdy musiałoby być ruchem w górę, a nastawnika bocznikowania ruchem w dół (do siebie w rzeczywistości). Wydaje mi się, że byłoby wygodniejsze, ale to tylko moje zdanie. Poza tym działa to świetnie :)
PS.: Wprowadzenie sterowania myszą mnie też do czegoś zmotywowało, ale o tym w swoim czasie...

mareczek:

--- Cytat: dymus w 09 Lipca 2017, 18:54:39 ---Wersja 170708 zauważyłem coś takiego że amperomierze, jeśli zwiększa się prad na kolejnych pozycjach, to wskazówka najpierw normalnie się zachowuje (zwiększa się wskazanie prądu) ale następnie jest taki wyraźny skok wskazówki, w zasadzie takie drgnięcie w dórę, po czym wraca w dół, tam gdzie powinno być wskazanie. Ten sam efekt występuje przy zmniejszaniu prądu, jest zwykły spadek pradu jak zwykle, a następnie skok tym razem w dół, tak samo jak wcześniej, takie drgnięcie wskazówki. Coś takiego wcześniej nigdy nie występowało, a jest to widoczny efekt.

--- Koniec cytatu ---
Zauważyłem to samo we wcześniejsze wersji. Filmik z sytuacją:

CX MANIAK:
Witam.
 Dopiero teraz miałem czas na testy exe @Tmj z zaimplementowaną obsługą myszką. Działa jak najbardziej. Podobnie jak Krzysiek, intuicyjnie spodziewałem się odwrotnego sterowania kranem hamulca. Czy zamrożony obraz podczas przełączania w tryb myszki jest tylko chwilowo czy tak zostanie? Najlepiej byłoby gdyby jednak była możliwość ruchu kamery dół-góra, lewo-prawo. Nie wiem jak to wygląda od strony kodu, ale chyba najlepiej sprawdziłoby się sterownie kamerą po naciśnięciu i przytrzymaniu LPM, lub PPM, w obszarze w którym nie ma żadnych aktywnych włączników itp. Albo wprowadzić obsługę urządzeń za pomocą tylko jednego przycisku myszki, a drugiemu wtedy przypisać ruch kamery. Wtedy trzeba by zastosować sterowanie kranem hamulca, nastawnikiem i nawrotnikiem nie poprzez klikanie, a przeciągnięcie w żądanym kierunku.
To na tyle moich wywodów.
Pozdrawiam.

EP08_015:
Kaliska zaliczona na najnowszym exe. Zauwazylem zrywy grafiki na ułamek sekundy jak się cos nowego w terenie pojawia. Bledow w wyświetlaniu grafiki nie stwierdzam bądź nie zauwazylem. Kaliska na szlaku około 80 fps na stacjach około 30- 45 fps. MOtyw klikania mysza rewelacyjny, jednak niestety element animowany musi "wklepany" w exe. Nie da się animować czyms, co nie jest zdefiniowane. Czy dalo by się z poziomu mmd wprowadzić animacje elementow? Okna szafki drzewi itp. Oraz zapalac pseudo oświetlenia typu osw rozkładu itp.

Krzysiek626:
Wlodek, bardzo gonisz do przodu. Trzeba przemyslec to co teraz mamy, a to co proponujesz dorabiac sukcesywnie. Zryw grafiki jest zludzeniem z powodu przerzucania danych z pamieci karty graficznej w trakcie symulacji. Jest zludzeniem "bo chwile wczesniej nastepuje przyciecie i exe przesuwa symulacje o jego spoznony fragment".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod