Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (598/637) > >>

AtapiCl:
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/30/artifacts

Zawartość shaders wypakować do katalogu /shaders/

mareczek:
Dwa screeny z Całkowa v2.
O dziwo autobusy miały tekstury.

PS. Jeszcze miałem napisać o dziwnym zachowaniu FPS, ale skoro Milek piszę o pracach, to na razie nie będę się rozpisywał.

Balaclava:
Z tymi autami to jest tak, że one nie mają tekstur, tylko są pokolorowane materiałem z 3D Maxa i dlatego są czarne. A ten pierwszy problem na borlandowym exe chyba też występuje.

DjSon231:
Na 17.06 działają exe'ki od @tmj oraz @Milek7. Wystarczyło wypakować folder python64 z bin_x64 do głównego folderu z MaSzyną.

Krzysiek626:
To nie jest dokladna informacja. Tobie wystarczyly te biblioteki a innym bedzie potrzebna instalacja pelna pythona i inne. Ostatnie exe od milka potrzebuje bibliotek do shaderow razem z mapa, czego w paczce 1706 nie ma. Do pobrania ze wskazanej strony przez @Atapiego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod