Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (596/637) > >>

bohunIC:
U mnie zero problemow. FPS ponad 100 i cienie jak najbardziej okej. Testowane na Nvidia GTX 780. Exe NG 64bit. Mysle ze wczesniejsze problemy moga byc zwiazane z wydajnoscia Gstarszych kart?

Krzysiek626:

--- Cytat: Milek7 w 03 Lipca 2017, 22:12:46 ---@tmj: na 33 jakaś poprawa?
@MW: to podobnie jak u k626, nie pasuje sterownikowi shader dla shadowmapy, będziemy debugować jak wrócę za tydzień-dwa.

--- Koniec cytatu ---
Na 33 nie mam sieczki, ale z cieniami jest cienko. Tylko druty znajduję jako cień, inne obiekty ładnie się błyszczą ale cienia nie dają.

CX MANIAK:
Witam.
 Dzisiaj natrafiłem podczas kolejnych testów exe Milka 32bit na problemy z ET41. W wersji V2 nie daję się uruchomić loka "na zimno", a w wersji V1 nieprawidłowo reagują patyki, po próbie opuszczenia przednich, opadają obydwa w pierwszym członie, poza tym nie działają amperomierze. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie.
 Pozdrawiam.

Milek7:

--- Cytat: Tomaszek_Łódź w 06 Lipca 2017, 18:33:59 ---Witam, mam pytanie-nie chcialem zasmiecac forum. Pliki z folderu Shaders wypakowywujemy do kat glownego Maszyny? Z gory dzikuje.

--- Koniec cytatu ---
Do folderu shaders w głównym katalogu.

Milek7:

--- Cytat: EP08_015 w 06 Lipca 2017, 21:05:58 ---Wy bedziecie razem z tmj te exeki pozniej jakos laczyc? Zastanawialem sie czemu was dwoje i kazdy swoje exe klepie.


--- Koniec cytatu ---
jak pozbędę się bugów z shaderowego exe to pewnie tak.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod