Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (557/637) > >>

tmj:
Tak jest na wszystkich exe, z Borlandowymi wlacznie -- z jakiegos powodu w niektorych sytuacjach symulacja na starcie jest wyjatkowo powolna dopoki nie przestawi sie nastawnika kierunku. Poniewaz wystepuje to tylko na starcie (bo kierunek ustawia sie dosc szybko) nie bylo do tej pory dostatecznego parcia na szklo by sprawdzic czemu wlasciwie tak sie dzieje :>

youBy:
Lata temu trzeba było zatrąbić, żeby fpsy podskoczyły

Siecool:
Sprawdziłem z ciekawości i faktycznie taki efekt jest też na exe 170603, tyle że teraz nabrał mocy. Na exe 170603 na starcie mam 45 FPS, więc potem wzrost FPS jest niezauważalny. Na exe 170625 na starcie jest jednak już tylko 15-20 FPS, co jest już mocno widoczne.

tmj:

--- Cytat: youBy w 25 Czerwca 2017, 20:13:27 ---Lata temu trzeba było zatrąbić, żeby fpsy podskoczyły

--- Koniec cytatu ---
Dziala dalej :>  wyglada na to ze 'odtyka sie' po odtworzeniu jakiegos dzwieku, czyli byc moze tam nalezaloby zajrzec.

firleju:
Nie jestem pewien ale chyba znalazłem ciekawy błąd, który powoduje, że pojazd nie zawsze zajmuje tor pierwszym wózkiem. Jest to związane z ustawianiem flagi iAxleFirst w DynObj przy wstawianiu obróconych pojazdów. Może ktoś sprawdzić?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod