Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (556/637) > >>

szogun:
Na ostatnim exe wywala mi błąd Open GL, brak pamięci, gdzie na 170603 ta sama sceneria działa bez zarzutu. Az tak się wymagania zmieniły?

Krzysiek626:
Do tej pory jeździłeś na Display List i nie wywalało?

Sawi:
Minimum z tego co czytałem to wersja 1.5 Open GL, a ty masz ile?

tmj:

--- Cytat: szogun w 25 Czerwca 2017, 19:21:29 ---Na ostatnim exe wywala mi błąd Open GL, brak pamięci, gdzie na 170603 ta sama sceneria działa bez zarzutu. Az tak się wymagania zmieniły?

--- Koniec cytatu ---
Jaki blad, taki moze?

--- Kod: ---openGL error: out of memory; failed to create a geometry buffer

--- Koniec kodu ---
jesli tak, to roznica polega raczej na tym, ze stare exe w ogole nie sprawdzalo czy taki blad wystapil i pchalo dane do karty bez wzgledu czy bylo tam miejsce czy nie. Stad braly sie miedzy innymi te dziwne rozjechane pojazdy na wiekszych sceneriach itp ktore sie czasami ludziom pokazywaly.

w dzisiejszym uaktualnieniu:

- oswietlenie przedzialow zaimplementowane w poprzednim release obejmuje teraz takze submodele przywiazane do danych przedzialow (czyli np jesli dla szyby wc jest ustawiony przedzial00 jako parent, to bedzie ona oswietlana, lub nie, razem z tym korytarzem) Oswietlenie jest rowniez przypisywane do elementow ladunku o tej samej nazwie, i przyczepionych do nich submodeli (oswietlenie ladunku jest 100% eksperymentalnie, bo nie mam na czym tego przetestowac)

- przywrocone/przepisane zwalnianie pamieci karty graficznej przez modele itp ktore nie sa wyswietlane przez jakis czas. Do pewnego stopnia moze pomoc przy bledach braku pamieci. Z drugiej strony byc moze pojawia sie z powodu takiego zonglowania zasobami bledy w wyswietlaniu, wiec jesli cos takiego wystapi, prosze zglaszac.

Siecool:
Z cyklu niezbadane drogi w exe: po odpaleniu Całkowa_v2 na starcie mam pokaz klatek przy FPS rzędu 20 przy draw range x1.3, a jak nacisnę np. D to nagle exe odżywa i dolatuje do FPS rzędu 70 przy draw range x3.0. O co tu chodzi? Sprawdziłem exe++ 170603 i tam wszystko jest ok, na 170618 już nie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod