Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (554/637) > >>

Sawi:
Nie zapominaj też o wagonach serii 16xa :).

Stele:
Tylko nowe 111a mają odpowiednie nazwy, bo były robione już jako królik doświadczalny pod ten ficzer. Reszta wagonów z wnętrzem to bezprzedziałówki, więc wystarczy im nazwać co trzeba jako korytarz.
TMJ, co robić z ludzikami? Jak ich przywiązywać do danego przedziału? Jako potomny działa? Czy nie ma jeszcze tego ficzeru? Po testach stwierdzam, że ładunek nie jest nijak obsługiwany póki co.

Sawi:
Chyba, że tak. W takim razie przepraszam za zamieszanie.

tmj:

--- Cytat: Stele w 24 Czerwca 2017, 10:09:30 ---TMJ, co robić z ludzikami? Jak ich przywiązywać do danego przedziału? Jako potomny działa? Czy nie ma jeszcze tego ficzeru? Po testach stwierdzam, że ładunek nie jest nijak obsługiwany póki co.

--- Koniec cytatu ---
No, jakby byl ladunek do 111 to by sie zrobilo, a tak to mi umknelo ;d Zastanawiam sie jak to zorganizowac zeby nie bylo zbyt trudno i dla autorow modeli i dla piszacych exe. Moze model ladunku podobnie podzielic na sekcje odpowiadajace nazwa pomieszczeniu, w ktorym sie znajduja? Czyli figurki w przedzial02 to submodel ladunku, z nazwa przedzial02, itp?

Sawi:
Ja bym to bardziej widział jako pasażerowie ponumerowani odpowiednim przedziałem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod