Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe od wersji 476
Krzysiek626:
Zdecydowanie nowy format i zdecydowanie w wersji ostatecznej. Chodzi o to, aby do konca swiata i symulatora pozostal ten sam format, aby protez juz nie robic.
firleju:
No z tym do końca świata ten sam format to chyba już trochę przesada. Ale wolałbym aby format miał możliwość rozszerzania, gdyż to co teraz jest to łoj matko: część obsługi w dedykowanej klasie, część w AI, kod który się powiela kilkukrotnie w różnych miejscach. W tej chwili nie jestem w stanie tego nawet skompilować bo zacząłem przechodzić z AnsiString na std::string (żeby w końcu się oddzielić od Borlanda) i odkrywam różne "ficzery" porobione w kodzie w związku z tym.
youBy:
Zmiana prędkości rozkładowej nie musi być przy W27. Kilometraż nie musi pokrywać z długością torów, nie mówiąc już o brakujących kilometrach.
Format rozkładu jazdy chcesz oprzeć na współczesnym PLKowym, czy pójść jeszcze kawałek dalej?
firleju:
Chodzi Ci o formatowanie strony, o format pliku jaki jest przesyłany w systemie czy może o dane jakie są w nim zawarte? Najbardziej mnie by interesowało to ostatnie. Sposób opisu w pliku to jest wtórna sprawa do tego co ma być w nim zapisane. Chciałbym tam jeszcze w przyszłości dorzucić komendy do manewrów, ale jeszcze nie teraz (opróczy tych co już są).
Stele:
Do testu póki co:
* Event0/1/2 wyzwalany tylko przez pojazd będący obiektem sterującym składu. Proszę sprawdzić wyzwalanie na skomplikowanych sceneriach i tam gdzie ai nas ciągnie. Patrzyłem tylko na wygaszenie semafora na TD mając lokomotywę i wagon z passengerem.
* W pojazdach zawsze wczytywana jest tekstura "nowhere" jako repl4. Potem jest nadpisywana teksturą z rozkładu lub właściwym replem4. Dobrze byłoby stworzyć pojazd testowy z czterema replami, bo nie mamy niczego takiego do testu.Tablice12: Test obecności tekstury "nowhere" by nie próbowało wczytywać przy braku i brudziło errors.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej