« Odpowiedź #7 dnia: 18 Kwietnia 2016, 22:55:57 »
Szkoda to raz, dwa bezpieczniej jednak ciągać na powietrzu. Z resztą wyobraź sobie drogę hamowania składu gdy próbujesz zatrzymać go tylko lokomotywą. Na manewrach często występuje konieczność nagłego zatrzymania i lokomotywą tego nie zrobisz. Pomijam zabawy z paroma wagonikami pasażerskimi czy paroma towarowymi. Niedawno robiłem 42 manewry w Kole gdzie jedna połówka miała 1740t. Nie wyobrażam sobie hamować taki skład 4 osiami…
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76