Autor Wątek:  Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!  (Przeczytany 1111131 razy)

barman_2000, spot57, luiss, jakubg1, matek123, DieselPower (+ 1 Ukrytych) i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1740 dnia: 24 Maja 2020, 17:12:27 »
Tak na marginesie to podanie jako p1 tekstury do .inc ktory tego p1 nie wykorzystuje technicznie rzecz biorac nie jest bledem -- po prostu bedzie to niewykorzystany argument i tyle. A jesli kiedys w przyszlosci model oraz inc zostana zastapione wersja ktora z takiej tekstury korzysta, to nie trzeba bedzie tropic i poparawiac pod tym katem dotychczasowych wpisow.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1741 dnia: 24 Maja 2020, 20:05:32 »
Może i podanie tekstury niepotrzebnej to nie błąd, ale errors sieję błędy o nieznalezionej teksturze "none" "UnikalnaNazwa" czy jakakolwiek inna nazwa obiektu. Moim zdaniem, lepiej dać p6 jako teksturę do budynków, a p8 do wskaźników, znaków, tabliczek i innych obiektów którę mogą się przechylać na boki.

Czy takie pominięcie p6 jest poprawnie składniowo?

Plik INC:
// p1 = nazwa, p2-4 lokalizacja, p5 rotacja Y, p6 tekstura
node -1 0 (p1) model (p2) (p3) (p4) (p5)   (p6) endmodel

Plik SCN:
include test.inc 2 6 -2 0 end
Jeżeli tak, to poprawię te inki ponowni (tym razem p6/p8 to tekstura)


Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1742 dnia: 24 Maja 2020, 20:20:36 »
Chwila, co jest w modelu? Jeśli nie posiada tekstur wymiennych ani żadnych animacji, to parametryzacja nazwy i tekstury nie ma sensu. Dajesz mu 2x none w node model i tyle. Errors pluje się, jeśli node otrzyma odniesienie do nieistniejącej tekstury, niezależnie czy model jej chce, lub będzie występować kilka nodów o takiej samej nazwie.
Mój kanał youtube

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1743 dnia: 24 Maja 2020, 20:34:38 »
W takim razie zostawiam poprawione inki.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1744 dnia: 25 Maja 2020, 10:06:16 »
Hubernator, postaram się w jakiś ustematyzowany sposób torchu się rozpisać. Na ile mi to wyjdzie - nie wiem.
1) Należałoby się upewnić, czy błąd jest generowany, wtedy, gdy w tokenie jest bzdura lub nieistniejąca tesktura w dwóch sytuacjach:
a) gdy w t3d jest replacableskin - wymienna tekstura
b) gdy w t3d nie ma replacableskin
W przypadku pkt. a powinien generować błąd
W przypadku pkt. b nie wiem jak jest. Być może błąd się nie generuje a być może się generuje.
Narzędzie moje, nie sprawdzało już t3d pod tym względem. Dlatego też napisałem o ręcznej analizie pod m.in. tym kątem.
2) Pliki *.inc w założeniu służą do tego, aby wiele scenerii mogło z nich korzystać.
Co ja bym zrobił:
1) Za pomocą jakiegoś narzędzia, sprawdził czy z wymienionych plików *.inc, korzystają już inne scenerie.
a) te które korzystają, sprawdziłbym, jaka jest zawartość tokenu i odpowiednią zawartość wkleiłbym do wpisu w scm Kaliskiej. Niezależnie od tego, czy t3d ma repla czy nie (bo nie będziemy pruć wszystkich scenerii).
b) te które nie korzystają (tylko te z których korzysta Kaliska) a mają w t3d repla, dostosowałbym odpowiednio wpis tokena z bzdury na coś sensownego).
c) te które nie korzystają (tylko te z których korzysta Kaliska) a nie mają w t3d repla, dostosowałbym inca w ten sposób, który Ty zrobiłeś i odpowiednio wpis w scm Kaliskiej.

W ten sposób, który Ty zrobiłeś, nie wiem, czy w ciemno czy nie, ale zakładam, że w ciemno, mogłeś poprawić Kaliską a popsuć inne scenerie, które korzystają z tych plików *.inc.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1745 dnia: 25 Maja 2020, 16:05:25 »
Wszystkie modele nie miały replacableskin. Co prawda nie posiadam .t3d niektórych, ale w Blenderze mają texture_diffuse, a w tych których posiadam .t3d nie miały repla

Tylko jeden .inc pochodzi z głównej paczki. I nie znalazłem go na żadnej scenerii. Ale też ma texture_diffuse w Blenderze więc nie powinien mieć tekstury. Nawet jeżeli występuje w scenerii, to teksturę przyjmie jako p1, czyli nazwę albo nic.

Reszta modeli też posiadała reple, i są z paczki kaliska (czyli żadna inna sceneria tych plików nie używa).

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6284
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2205
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1746 dnia: 25 Maja 2020, 17:45:25 »
T3d możesz sprawdzać sobie na websvn.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1747 dnia: 25 Maja 2020, 18:29:09 »
Sprawdziłem: nie posiada repli. A t3d niektórych plików kaliskiej nie posiadam - ale ufam plug-inowi do Blendera o teksturach. Jeszcze mnie nie okłamał ;-)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1748 dnia: 25 Maja 2020, 23:03:03 »
Jakby interesowało, to w załączniku ciąg dalszy none.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1749 dnia: 26 Maja 2020, 07:05:22 »
Tylko jeden .inc pochodzi z głównej paczki. I nie znalazłem go na żadnej scenerii.
tr/kotwa-napr14.inc
drawinowo\sc3_tr.scm
include tr/kotwa-napr14.inc 15375.313 5.6 2097.688 85.678 betonrelief1 end
No ale raczej skaracając ilość parametrów w incu, wpisu nie popsułeś, zakładając, iż nie ma repla.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1750 dnia: 26 Maja 2020, 07:26:21 »
Odnośnie tego inca, musiałbyś pogadać z kimś od repo, aby wgrał zmodyfikowany do repo, bo gdyż ponieważ, jeśli powstanie paczka z Kaliską i ktoś wypakowując ją, nie będzie zastępował plików (a tak jest bezpieczniej), to znowu temu komuś się to coś pojawi.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1751 dnia: 26 Maja 2020, 07:43:19 »
Napisałem do @Stele, bo i tak aplikuję na beta - więc na końcu coś muszę wgrać. Jak mi tylko da możliwość wgrania plików na repo w ramach "zobacz jak to działa", to to zrobię.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1752 dnia: 27 Maja 2020, 11:24:25 »
Stele dał mi rangę - pliki poszły na repo. Rewizja 5839

Sprawdziłem ten none.txt, i teraz tak:
  • wzll, wzlr i pochodne mają repla.
  • Modele w most1-10m.inc, most1-14m.inc i reszta mostów też mają reple.
  • wp_1.inc, wp_2.inc itp. mają node triangles z teksturą none.
  • kamienica6, 9, 10 itp. - też mają reple.
  • mb-kosciol nie ma repla. Trzeba by sprawdzić czy występuje na innych sceneriach. Jeżeli nie, to wgram poprawkę na repo, a jeżeli tak, to będę testował na td.
« Ostatnia zmiana: 09 Czerwca 2020, 11:23:00 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1753 dnia: 09 Czerwca 2020, 11:45:53 »
Wykolejnice mają miejsce na tabliczkę, która nigdzie nie jest zrobiona.
Kamienice wymienny dach. Podlinkować byle papę.
Mój kanał youtube

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1754 dnia: 09 Czerwca 2020, 12:04:43 »
No, mamy kolejny argument za tym, żeby pozdze wypuścił to co ma. Nie wiem co się zmieniło w reszta.scm od ostatniej paczki, a więc pewnie się okaże że dużo mojej roboty pójdzie w kosz.
Chyba że nic nie było zmieniane od ostatniej paczki w Reszta.scm, wtedy zacznę podmieniać wpisy include.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6284
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2205
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1755 dnia: 09 Czerwca 2020, 12:10:38 »
Radzę poczekać. @Pozdze będzie miał czas to zrobi to co chce i wyda. Jak będzie chciał pomocy w dostosowaniu do obecnej paczki, to na pewno poprosi.
« Ostatnia zmiana: 09 Czerwca 2020, 12:13:10 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1756 dnia: 09 Czerwca 2020, 12:33:15 »
Powiem tyle - im więcej osób tym szybciej. Myślę że dużo osób czeka na paczkę Kaliskiej dostosowaną do najnowszej MaSzyny, a przecież każdy robi swoje dla projektu w wolnym czasie. Na pierwszym miejscu praca, rodzina, zdrowie i inne sprawy ważniejsze od MaSzyny. Często człowiek nie ma czasu w tygodniu by zrobić, poprawić, testować.

Jako że poza urządzeniami przejazdowymi praktycznie nie mam projektu dla MaSzyny, to sobie te 15 minut poświęciłem na usuwanie zbędnych p1 jako tekstury w kaliskiej. I następne 15 minut też mogę poświęcić na znalezieniu tekstury dachu, i poprawy jej w .scm czy znalezieniu schematów stacji i 5-8 wykolejnic poprawić.

Na razie mam związane ręce. Jak pozdze udostępni chociaż Reszta.scm do zacznę poprawiać te braki tekstur. I nie sądzę że pozdze znajdzie w następnych miesiącach czas by poprawić większość tekstur semaforów. Chyba że się mylę, to poczekam ;)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1757 dnia: 09 Czerwca 2020, 15:19:44 »
No, mamy kolejny argument za tym, żeby pozdze wypuścił to co ma. Nie wiem co się zmieniło w reszta.scm od ostatniej paczki, a więc pewnie się okaże że dużo mojej roboty pójdzie w kosz.
Chyba że nic nie było zmieniane od ostatniej paczki w Reszta.scm, wtedy zacznę podmieniać wpisy include.
Raczej w każdym kolejnym wydaniu Reszta.scm, te błędy będą się powielały. Raczej Pozdze tych spraw nie poprawi. Nie wiem jakie tu zaproponować rozwiązanie. Może skoro umiesz pisać programy, to coś na zasadzie komparatora zawartości dwóch plików z analizą, które wpisy występują w starym pliku a które doszły lub któryś z parametrów w nowym zmienił wartości. No albo rzeczywiści poczekać na ostateczną wersję, jednak obawiam się, że to jest never ending story. Inaczej może, wszedłeś w bagno i trochę zdrowia będzie Cię kosztowało utrzymywać się na powierzchni ;)
Na marginesie, ja wziąłem paczkę Kaliskiej można powiedzieć losową i na jej podstawie jest owa analiza.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6284
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2205
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1758 dnia: 09 Czerwca 2020, 15:58:50 »
Są darmowe programy do porównywania plików.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1759 dnia: 09 Czerwca 2020, 17:03:35 »
Zgadza sie np WinMerge.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1760 dnia: 09 Czerwca 2020, 18:27:14 »
W ogóle dajcie sobie spokój z tą sceneria poki nie ogarnę tematu. U mnie jezdzi . Musze tylko dopracowac RJ. Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.

Jeżeli @pozdze miał chęć podzielenia się tym co ma, to nie widzę powodów dlaczego nie ma się dzielić. "Muszę tylko dopracować RJ" - czyli z paczką nie ma innych problemów niż RJ. Jeżeli paczka ma nadążać za MaSzyną to powinna być udostępniona. Sam @pozdze mówił że nie ma wystarczającego czasu. On sam nie nadąży z aktualizacją paczki pod najnowsze wydanie i exe.
Wystarczy mi Reszta.scm - poprawię niektóre braki i można zmergować. Jak takie narzędzie mergowania nie istnieje, to poświęce 2-3 godziny nad robieniem prostego konsolowego narzędzia mergującego pliki.

Paczka jest już niekompatybilna z renderem full, i mało kompatybilna z MaSzyną 20.04+. I czekanie nic nie przyniesie, bo za 2 lata to będą inne błędy kompatybilności. Dlatego chcę działać: małymi krokami ale coś się zrobi.

Jak będzie chciał pomocy w dostosowaniu do obecnej paczki, to na pewno poprosi.
Po jego poprzednich wypowiedziach nie sądzę by prędko prosił o pomoc, a ni żeby szybko opublikował paczkę, niestety :<.

No albo rzeczywiści poczekać na ostateczną wersję, jednak obawiam się, że to jest never ending story. Inaczej może, wszedłeś w bagno i trochę zdrowia będzie Cię kosztowało utrzymywać się na powierzchni ;)
Masz rację. Złote słowa :P. Ale spróbuję naprawić scenerię.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1761 dnia: 09 Czerwca 2020, 20:09:31 »
No dodam tylko, że o tym bagnie, to nie miałem na myśli scenerii i Autora, bo czapki z głów, tylko miałem na myśli dostosowanie scenerii do paczek całościowych jakby co.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1762 dnia: 09 Czerwca 2020, 20:15:11 »
Wiem, ja akurat bagno zinterpretowałem jako errors i braki tekstur. Tylko że początkowo wyglądało to jak trochę błota, a się okazuje że głębokie bagno :P

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1763 dnia: 10 Czerwca 2020, 14:21:57 »
@Hubernator23 zachowujesz się jak typowy oczekiwacz, który chce wyciągnąć aktualną wersję scenerii. Weź spokojnie poczekaj i daj pozdze dokończyć to co zaczął. Wtedy nie potrzebował pomocy to teraz tym bardziej jej nie potrzebuje. Może postanowił, że zrobi sam całość i należy to uszanować, a nie że cały czas naciskasz, żeby prosił o pomoc.
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1764 dnia: 10 Czerwca 2020, 17:42:53 »
Powyższy post nie jest związany z technicznymi sprawami, a jedynie z nie wiem, chęcią wyżycia się na człowieku (niesprawiedliwa ocena), który próbuje coś pożytecznego zrobić. Nie jest to zachowanie "typowego" oczekiwacza. Życzyłbym sobie, jeśli to jest poważne forum o przeniesienie tych postów (mojego również) do innego wątku lub nawet na bocznicę. Tutaj tylko zaśmieca się.
Dziękuję.
« Ostatnia zmiana: 10 Czerwca 2020, 17:45:09 wysłana przez Mariusz1970 »

Online DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3827
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1765 dnia: 10 Czerwca 2020, 18:02:38 »
Cytat: pozdze
Powtarzam jeszcze raz: dajcie sobie spokoj z paczkami od Mareczka itp. Tylko Epek miał ode mnie poprawione eventy które działały dobrze w Czekanowie i Pabianicach nie powodujac korków. Wszytko inne losowo bedzie sie sypac. Dlatego zdziwiło mnie ze u Epka cos poszło nie tak. W ogóle dajcie sobie spokój z tą sceneria poki nie ogarnę tematu. U mnie jezdzi . Musze tylko dopracowac RJ. Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.

Tak tylko przypominam, autor chce abyśmy mu nie przeszkadzali.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1766 dnia: 10 Czerwca 2020, 18:06:25 »
Tak tylko przypominam, ze wątek już ma kilka lat a Hubernator chciał dostosować Kaliska do paczki całościowej. Co w tym złego? To również jest pomoc dla autora. Najlepiej zakrakajcie człowieka, niech rzuci to w p..du. Niech tam sobie włączy TV czy będzie przesiadywał godzinami na MM, bo to bardziej widać opłaca się.
Dekalog +1 - "Nie wychylaj się" - to jest chyba motto, które zdaje się, że ma obowiązywać, aby mieć święty spokój.
EOT
« Ostatnia zmiana: 10 Czerwca 2020, 18:10:37 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1767 dnia: 10 Czerwca 2020, 18:13:15 »
Tak tylko przypominam, autor chce abyśmy mu nie przeszkadzali.
Ja tam widzę też
Cytat: pozdze
Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.
Więc jak są chętni.. to czemu nie?

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 655
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 508
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1768 dnia: 11 Czerwca 2020, 07:20:04 »
Czytając ostanie posty zastanawiam się czy nie będzie czasem tak, że nawet najnowsza sceneria z kolejnymi wydaniami wersji Maszyny nie będzie robiła się błotem, potem bagnem (tzn będzie przybywało coraz więcej błędów jak np brak tekstur itp...)
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwca 2020, 08:24:44 wysłana przez AIR »
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 462
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #1769 dnia: 11 Czerwca 2020, 08:04:03 »
To nie o to chodzi. Ta sceneria ma parę lat, i nie nadążała za zmianiami strukturze repo, wylatywaniem tekstur czy nawet zmienianie nazw tekstur. Pozatym bagno miało być odniesieniem do errors, anie do scenerii.
No dodam tylko, że o tym bagnie, to nie miałem na myśli scenerii i Autora, bo czapki z głów, tylko miałem na myśli dostosowanie scenerii do paczek całościowych jakby co.

Ale już sam nie wiem czy pomagać, bo jeżeli moja pomoc nie jest doceniana, a krytykowana jako "zachowanie typowego oczekiwacza", i "proszenie o plik = naciskanie", a "cisza = pomaganie innym" to nie widzę sensu tracenia czasu. Na koniec dam 2 cytaty:
Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.
[...]

Wystarczy mi Reszta.scm - poprawię niektóre braki i można zmergować. Jak takie narzędzie mergowania nie istnieje, to poświęce 2-3 godziny nad robieniem prostego konsolowego narzędzia mergującego pliki.