Hubernator, postaram się w jakiś ustematyzowany sposób torchu się rozpisać. Na ile mi to wyjdzie - nie wiem.
1) Należałoby się upewnić, czy błąd jest generowany, wtedy, gdy w tokenie jest bzdura lub nieistniejąca tesktura w dwóch sytuacjach:
a) gdy w t3d jest replacableskin - wymienna tekstura
b) gdy w t3d nie ma replacableskin
W przypadku pkt. a powinien generować błąd
W przypadku pkt. b nie wiem jak jest. Być może błąd się nie generuje a być może się generuje.
Narzędzie moje, nie sprawdzało już t3d pod tym względem. Dlatego też napisałem o ręcznej analizie pod m.in. tym kątem.
2) Pliki *.inc w założeniu służą do tego, aby wiele scenerii mogło z nich korzystać.
Co ja bym zrobił:
1) Za pomocą jakiegoś narzędzia, sprawdził czy z wymienionych plików *.inc, korzystają już inne scenerie.
a) te które korzystają, sprawdziłbym, jaka jest zawartość tokenu i odpowiednią zawartość wkleiłbym do wpisu w scm Kaliskiej. Niezależnie od tego, czy t3d ma repla czy nie (bo nie będziemy pruć wszystkich scenerii).
b) te które nie korzystają (tylko te z których korzysta Kaliska) a mają w t3d repla, dostosowałbym odpowiednio wpis tokena z bzdury na coś sensownego).
c) te które nie korzystają (tylko te z których korzysta Kaliska) a nie mają w t3d repla, dostosowałbym inca w ten sposób, który Ty zrobiłeś i odpowiednio wpis w scm Kaliskiej.
W ten sposób, który Ty zrobiłeś, nie wiem, czy w ciemno czy nie, ale zakładam, że w ciemno, mogłeś poprawić Kaliską a popsuć inne scenerie, które korzystają z tych plików *.inc.