Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Bonanza v 2.0

<< < (11/13) > >>

Rudzik:
I będą, tylko będzie dodany folder elements w folderze dynamic. W nim będą wózki, elementy podwozia na przykład, przejścia międzywagonowe itp. Matku, rozwiniesz proszę?:)

Sawi:
Aaa dobra teraz zaskoczyłem co najwyraźniej miałeś na myśli, że idzie to zrobić wpisem include z podaną ścieżką na końcu w pliku t3d i powinno hulać. Innymi słowy planujesz zrobić coś w stylu uniwersalnych części.

Rudzik:
Dokładnie. A tekstura będzie wyświetlać się na modelu z innego folderu includowanym w modelu z folderu z teksturą?

Sawi:
Obstawiam, że jeśli w Map poda się dokładną ścieżkę tegoż folderu to powinno działać. Jednak jak to w życiu oczywiście okaże się co i jak, dopiero w praktyce.

matek123:
Z tego co zasłyszałem na forum, to rozumiem to tak. Masz t3d pudła a w nim wpis include t3d wózka, podczas konwersji powstanie jeden e3d w którym będzie pudło i wózek.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod