Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Dźwięki i wasze propozycje wytycznych

<< < (2/5) > >>

mareczek:
Dorzucę jeszcze (kiedyś chyba o tym pisałem nawet), aby dla pracy silnika (spalinki) można było ustawić kilka dźwięków, które dynamicznie przechodziłyby w zależności od obrotów silnika. Temat raczej cięższy do rozwiązania, ale zawsze by to zwiększyło możliwości i realność symulatora.

Stele:
W forku z alternatywnymi dźwiękami ruchu jest podział na runningnoise w zależności od prędkości pojazdu. Pewnie identyczne rozwiązanie można by podpiąć pod prędkość silnika, ale to raczej jako element DP2 a nie prowizorka na obecnej fizyce spalinówek.

MaciejM:
Rozróżnienie na dźwięk wewnętrzny i zewnętrzny syreny.

firleju:

--- Cytat: Stele w 20 Kwietnia 2015, 00:04:08 ---W forku z alternatywnymi dźwiękami ruchu jest podział na runningnoise w zależności od prędkości pojazdu. Pewnie identyczne rozwiązanie można by podpiąć pod prędkość silnika, ale to raczej jako element DP2 a nie prowizorka na obecnej fizyce spalinówek.

--- Koniec cytatu ---
I Szociu nie doczekał się żadnych przykładowych dźwięków aby móc to porządnie przetestować. Ja bym chętnie to zintegrował, ale czy jest sens?

jageer:
Jak dla mnie np. dźwięk przekładanego napędu elektrycznego na gruncie :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod