Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Dźwięki i wasze propozycje wytycznych

<< < (5/5)

youBy:
Obawiam się, że tak — &t=15

Eisenmann:

--- Cytat: Stele w 28 Stycznia 2016, 20:54:41 ---Masz na warsztacie poprawkę dla Drawinowa na stukot. Nikt od tygodnia się nie wypowiedział czy to działa nawet. :/

--- Koniec cytatu ---
Pobrałem te wszystkie dodatki do drawinowa z warsztatu, przejechałem służbę z EP07 z Włodowic Zach. do Grodziska (tak przy okazji bez problemów). U mnie poprawka na stukot działa wyśmienicie. :) Mała rzecz, a kurde cieszy. Takie "głupoty" czasem dużo dają, widzę drawinowo dostaje drugie życie i dobrze. Ale wracając do stukotu...
Nie licząc stacji i rozjazdów wiadomo, stukot miałem na odcinku ze szlakową 120 za Włodowicami do zjazdu na 160 za tunelem oraz przed Grodziskiem gdzie jest krótki odcinek ze szlakową 80. Czyli wg mnie bardzo dobrze, no można by jeszcze trochę "rozrzedzić" ten stukot na torach do 120 km/h pomiędzy Włodowicami a Grabówkiem, nie go zlikwidować tylko rozrzedzić, no ale jak tam chcecie, dobrze jest. :)

Teraz jeszcze to samo z bałtykiem, mocznikami, quarkiem, tarniowem i gitara (he he).

Stele:
Czyli rainstedem działa. Jest to proste i szybkie. Wczytujemy scm z torami do edytora scm rainsteda. W zakładce grupy wybieramy opcję "punkt obrotu" i zaznaczamy tory mające stanowić granice grup rozlewnych. Zmieniamy tryb zaznaczenia na "grupa rozlewna" i klikamy na tory między ustalonymi uprzednio granicami zaznaczając wszystkie szlaki, które chcemy zespawać. Klikamy "usuń stukot" i gotowe. Zapisujemy plik (guzik w zakładce debugera), wstawiamy go do testu dodatków i czerpiemy satysfakcję ze zrobienia czegoś do symulatora. :)

jakol112:
Witam!
 Pozwólcie, ze udzielę się w temacie. Według mnie w MaSzynowych dźwiękach brakuje hałasu otoczenia. Np. jadąc EZT w prawdziwym życiu słyszymy piski, zgrzyty wnętrza pojazdu. Przy toczeniu wagonów brakuje szumu i hałasu jaki wydają przez samą jazdę (wiem o nowych dźwiękach wagonów towarowych i właśnie o to tu chodzi - tak moim zdaniem powinno być). Fajnie byłoby również rozdzielić dźwięk przycisku i hebelka, ale to już chyba z poziomu exe...

Krzysiek626:
Ty to napisałeś z punktu widzenia (słyszenia) maszynisty, pasażera, czy postronnego obserwatora? Mam wrażenie, że każda wypowiadająca się tu osoba ma inne wrażenia słuchowe. Zapewniam, że w takim EN57 inne wrażenia ma maszynista, inne pasażer siedzący w członie A i jeszcze inne w członie S. Inne wrażenia są także, gdy zamkniemy drzwi między członami jednostki. Cóż usłyszy obserwator stojący obok szlaku? Dotyczy to każdego pojazdu w symulatorze i tu uważam, że dźwięki nas obowiązujące, to dźwięki słyszane przez maszynistę. W drugiej kolejności inne dźwięki, jak znajdzie się więcej osób do ogarniania tematów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod