Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Modyfikacja linii 61
Stele:
l61+l144 posp. Wysyp na paczce tga najwyraźniej był powodowany przeładowaniem pamięci teksturami siódemek. Na dds nie ma problemów.
39750;-13787 kolejny słupek hekto w peronie.
17475;-7348 asfalt zarósł. Pewnie wina Trusa, ale wypadałoby wykosić.
-13446;4207 przejazd w przepaść.
Co do projektów v2 to mogę modelować domki jak dostanę foty i wymiary/współrzędne geograficzne.
Ra:
Uprzejmie proszę o wydzielenie wiadomości od 409214 do osobnego wątku (z wyjątkiem trzech dotyczących zgłoszenia błędów i tej mojej), ponieważ nie dotyczą one mojej modyfikacji, która ma na celu odzwierciedlenie stanu z 2011 roku (oraz połączenie scenerii). Poświęciłem na nią około 2000 godzin i jeszcze pewnie drugie tyle potrzeba, żeby całość zrobić porządnie.
Stele: słupy WN zostawiłem na razie jak były, przeliczyłem tylko wysokości. Nie badałem tematu dogłębnie, ale na pierwszy rzut oka stoją dwukrotnie za gęsto, pomijając ich losowe ustawienie (np. w Kochanowicach są w rzeczywistości w poprzek). Mam też wątpliwości, czy są wymiarowe i czy nie przycinają.
Lelek: na filmie nie widać, żeby w Lublińcu oraz Lisowie był komplet W4, dlatego wstawiłem je do scenerii jako wizualnie niewidoczne. Błędy w zakresie sieci są mocno związane z położeniem słupów, a tych nie ma sensu ustawiać, jeśli tory nie są zgodne z ortofotomapami. Jeśli gdzieś brakuje wskaźnika, to najlepiej podaj gotowy wpis ze współrzędnymi, a dołączę go przy najbliższej okazji. Rezonatory powinny być 200m przed semaforami wjazdowymi oraz tarczami ostrzegawczymi, nie mają one związku z W16. Póki pamiętam: trzeba sprawdzić rezonatory przed semaforami wyjazdowymi.
Dodano: 12 Października 2015, 22:51:50 A na przejazd -13446;4207 nie mam pomysłu. Musi on tam być ze względu na ograniczenia istniejące w WOS. W rzeczywistości w tamtym miejscu droga jest już obok i na tym samym poziomie. Wypadało by tam przemodelować teren i położyć lepiej drogę. Dodatkowym utrudnieniem jest niezgodność z ortofotomapami, czyli trzeba rzeźbić coś, co i tak trzeba będzie potem zrobić jeszcze raz.
Felix:
Wskaźniki w realu były w tych miejscach.
http://bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=466&&okno=galeria&photoid=78736&uid=0
http://bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=2637&okno=galeria&uid=0&sort=wiek&photoid=77417
http://bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=2637&okno=galeria&uid=0&sort=wiek&photoid=78588
http://bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=2637&okno=galeria&uid=0&sort=wiek&photoid=81390
Lelek:
--- Cytat: Ra w 12 Października 2015, 22:48:28 ---Jeśli gdzieś brakuje wskaźnika, to najlepiej podaj gotowy wpis ze współrzędnymi, a dołączę go przy najbliższej okazji.
--- Koniec cytatu ---
Sorry, I didn't find file where are the bad traction pole defined, but around coordinates 3 838,063; –3 408,875 and 3 844,734; –3 401,938 you have poles tra/sb165-3x, try to change them to tr/p-stb1-3xw8.
From v2_trakcja file try to remove:
--- Kod: ---include ip\pkp\we8a.inc UnikalnaNazwa004 41213.166 266.9 -15103.159 -47.469 end
--- Koniec kodu ---
Resonators are useless in:
40 804,7; –14 737,6
38 948,0; –13 057,5
37 215,2; –11 494,6
34 956,3; –10 222,3
Are missing in entrance to Lublinec from Pawonków and in entrance to junction between Lisow and Herby Stare from Herby Stare in that reack, where is Vmax 120 km/h.
Edit: v151711
Rail around entrance semaphore to Fosowskie from Pawonkow is wrong layed. In Blachownia between coordinates –9 047; 2 610 and –9 178; 2 720 are duplicated poles and overhead lines.
Edit2:
In entrace to Ozimek is W5 turned to bad direction. It's defined in file v2_sygnalizacja.scm on line 154. Near Lisowice is W16 signalizing canceled stop between Lisowice and Lubliniec. Maybe it's useless. In coordinates 5 426,1; –4 931,2 is bad pole for overhead lines. In Staniszcze, conductor doesn't give order for departure.
Felix:
--- Cytat: Lelek w 17 Października 2015, 14:00:12 ---Are missing in entrance to Lublinec from Pawonków and in entrance to junction between Lisow and Herby Stare from Herby Stare in that reack, where is Vmax 120 km/h.
--- Koniec cytatu ---
This is so in the real world.
Zdania rozpoczynamy z dużej litery i kończymy kropką. Pamiętaj o tym. Poprawione.
Sawi
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej