Ten projekt nie ma nic wspólnego z Całkowem v2. Proszę nie kierować do mnie pytań o tą scenerię.Całkowo jest dość małe, proste i niezelektryfikowane. Idealne do nauki trasopisarstwa. Zaczęło się od pomocy @SKP w unowocześnieniu scenariusza SN61 ale poszło trochę dalej. Jak daleko zajdzie-zobaczymy. By nie kisić i licząc na opinie oraz może jakąś pomoc, zdecydowałem się na publiczne testy.
Na chwilę obecną modyfikacje obejmują:
- Modyfikacje scenariusza całkowo_sn61 autorstwa @SKP z moimi poprawkami. Działa rozkład jazdy, otwieranie drzwi na W4 (obecnie jedynymi pojazdami z animowanymi drzwiami są ezety i BDHPUMN) i całość jest przejezdna dla AI (człowiek musi ręcznie głosić się, wyzwalając eventlaunchera "w", przynajmniej na początkowych manewrach). Poprawnie działa to dopiero na jeszcze niepublicznym exe 454 (na starszych drzwi otwierają się ze złej strony, tryb podłączania działa niepoprawnie, a SN61 nie umie zmienić kierunku).
- Przemapowanie terenu i wody, obniżenie poziomu wody pod podmywanymi mostami.
- Dodanie skrzyżowań i ruchu samochodów (po jednym na sieć przez błędy skrzyżowań). Drogi wymagają poprawek na osi Z w kilku miejscach.
- Modyfikacje dekoracji. Obiekty peronowe, pola, roślinność.
Zostaną dodane:
- Dalsze zmiany roślinności i dekoracji. To jest banalne ale dość żmudne, więc jakby ktoś chciał pomóc i obsadzić kilka km-proszę o kontakt.
- Uzupełnienie brakujących znaków.
Odległe plany:
- Rozbudowa zakładów przemysłowych.
- Wprowadzenie automatyki SRK.
- Przepisanie scenariuszy na zmodernizowany układ torowy i dodanie własnych.
- Zmiana nazwy na Całkowo v3. ;)
Znane błędy:
- W jednym miejscu pojazd może wjechać na szeroką drogę brukowaną z nieoewentowanym przejazdem przez tory.
- Pętla zawracająca na drodze do stacji w Macierzewie coś nie działa.
- Czasza nieba jest źle zorientowana.
- Przed Boldami dom na przejeździe.
- Brak krzyży przejazdowych w scenariuszach podstawowych-brakujące wpisy podane w temacie patcha, ale wymagają testów
Do poprawnego działania będziecie potrzebować:
Nowego exe na które musicie poczekać do kolejnego patcha. Rangowych proszę o testy na 454+.
Paczkę zielska
Paczkę przejazdów Poprawiona struktura i dodane brakujące dźwięki (18:26 16.09.14)
Samą scenerię
Patch z brakującymi modelami z logu @Tomnorda (19:52 16.09.14)
Poprawki:
Opuszczenie terenu na kilometrze 51,5 (20:40 16.09.14)
Nowe kosze na śmieci mojego autorstwa (18:30 2.10.14)Wszystkie powyższe pliki znalazły się w patchu 10.14. W załączniku poprawka na jawne rozszerzenia tekstur terenu oraz podwójne przesunięcie zdarzeń w incu przejazdu, powodujące niedziałanie zatrzymywania samochodów po podaniu Rp1.
Jak czegoś jeszcze brakuje, to proszę o wygenerowane errorsy to dodam brakujące pliki. Większość zmian jest widoczna tylko w scenariuszu SN61. Do pozostałych zostały przeniesione tylko uwspólnione dekoracje.
Jak możecie pomóc?
Sadząc zielsko, zapewniając modele infrastruktury przemysłowej, bo nie mam z czego zakładów zbudować i testując. Proszę także o kontakt kogoś, komu działa import terenu do 3dsa, bo mój się sypie, a odrobinę bym w ziemi pokopał.
Moderację proszę o przeczyszczenie wątku co jakiś czas...