- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Stele w 16 Września 2014, 17:57:17

Tytuł: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Stele w 16 Września 2014, 17:57:17
Ten projekt nie ma nic wspólnego z Całkowem v2. Proszę nie kierować do mnie pytań o tą scenerię.

Całkowo jest dość małe, proste i niezelektryfikowane.  Idealne do nauki trasopisarstwa. Zaczęło się od pomocy @SKP w unowocześnieniu scenariusza SN61 ale poszło trochę dalej. Jak daleko zajdzie-zobaczymy. By nie kisić i licząc na opinie oraz może jakąś pomoc, zdecydowałem się na publiczne testy.

Na chwilę obecną modyfikacje obejmują:

Zostaną dodane:

Odległe plany:

Znane błędy:

Do poprawnego działania będziecie potrzebować:
Nowego exe na które musicie poczekać do kolejnego patcha. Rangowych proszę o testy na 454+.
Paczkę zielska (http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-roslinnosc.7z)
Paczkę przejazdów (http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-przejazdy_1.7z) Poprawiona struktura i dodane brakujące dźwięki (18:26 16.09.14)
Samą scenerię (http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-calkowo.7z)
Patch z brakującymi modelami z logu @Tomnorda (http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-patch.7z) (19:52 16.09.14)

Poprawki:
Opuszczenie terenu na kilometrze 51,5 (http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-teren.7z) (20:40 16.09.14)
Nowe kosze na śmieci mojego autorstwa (http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-kosze.7z) (18:30 2.10.14)

Wszystkie powyższe pliki znalazły się w patchu 10.14. W załączniku poprawka na jawne rozszerzenia tekstur terenu oraz podwójne przesunięcie zdarzeń w incu przejazdu, powodujące niedziałanie zatrzymywania samochodów po podaniu Rp1.


Jak czegoś jeszcze brakuje, to proszę o wygenerowane errorsy to dodam brakujące pliki. Większość zmian jest widoczna tylko w scenariuszu SN61. Do pozostałych zostały przeniesione tylko uwspólnione dekoracje.

Jak możecie pomóc?
Sadząc zielsko, zapewniając modele infrastruktury przemysłowej, bo nie mam z czego zakładów zbudować i testując. Proszę także o kontakt kogoś, komu działa import terenu do 3dsa, bo mój się sypie, a odrobinę bym w ziemi pokopał.

Moderację proszę o przeczyszczenie wątku co jakiś czas...
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 16 Września 2014, 20:12:50
Nie wiem czy jest to zamierzone bądź nie, jednak na kilometrze 51.5 model powierzchni ziemi wchodzi na torowisko, co w połączeniu z ruchem kamery tworzy nieprzyjemny efekt tego, iż w zależności od położenia kamery powierzchnia torowiska „porośniętego trawą” zmienia się.
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: jochand w 17 Września 2014, 12:30:20
W misji SN61 brakuje: Missed event: mac_zwr8bc in multiple ai_mac. @Stele nie szlo zrobic paczki dds albo tga, bo jest mieszanka.
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Stele w 17 Września 2014, 14:08:21
Nie wiem o co chodzi z tym anglikiem. Wydaje mi się poprawny.
Paczka jest z tego co mam na dysku. Co dorobiłem lub pochodzi z unoffów jest w tga a co miałem jako ddsy, pewnie też z unoffów, poszło jako ddsy. Z tym będzie problem potem, bo nie wiem który domek z jakiej scenerii pochodzi i gdzie tga do wgrywania na repo szukać.
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Ra w 17 Września 2014, 14:17:06
Do testów to nie ma większego znaczenia, czy jest DDS, czy TGA. DDS się robi głównie po to, żeby paczka całościowa była o połowę mniejsza (1GB zamiast 2GB), poza tym DDS się wczytują nieznacznie szybciej.
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 17 Września 2014, 16:35:35
Ale jak ktoś ma słaby sprzęt to różnica z użycia dds jest zauważalna. Przerobienie tych plików zajęło mi 5 minut a wzrost fps jest w granicach minimalnie 6 klatek na sekundę.
Edit: Załączam wczorajszą paczkę zielska, przejazdów i scenery jako tekstury dds.

http://eu07.pl/userfiles/5659/priv-sceneria_zielsko_przejazdy_dds.rar (http://eu07.pl/userfiles/5659/priv-sceneria_zielsko_przejazdy_dds.rar)
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Lelek w 17 Września 2014, 18:47:12
I have moved all bushes and trees, which were on road, which  begins near Jarkawki station, out of the road. Edited file is in attachment. Please, write if they are far enough from road or you want them farther.
http://eu07.pl/userfiles/22925/priv-zielen_c.txt
(I have changed the extension of .scm file to .txt, because uploader can't upload .scm.)
Tytuł: Odp: Całkowo v1.5
Wiadomość wysłana przez: Stele w 17 Września 2014, 19:26:51
They're ok. It's just about removing vegetation from roads in proximity of our railroad. But please, don't bother with it. It's waste of time at current state as when I'll get terrain in .max file I might add some ditches and will have to move trees again.