Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07

<< < (15/25) > >>

jarząbek019:
Sądzę ze 110km/h dla jazdy luzem jest inny powód, chodzi o prace silników prądu stałego, które muszą pracować pod obciązeniem.

EU07-483:
Chodzi o brak masy hamującej. Czyli słaby hamulec.

Niebugoclaw:

--- Cytat: jarząbek019 w 14 Marca 2014, 13:22:19 ---Sądzę ze 110km/h dla jazdy luzem jest inny powód, chodzi o prace silników prądu stałego, które muszą pracować pod obciązeniem.

--- Koniec cytatu ---
Czyli wychodzi, że jadąc luzem silniki nie mają obciążenia? o.0

borys_q:

--- Cytuj ---Chodzi o brak masy hamującej. Czyli słaby hamulec.
--- Koniec cytatu ---

Myślę, że kwestie termiczne hamowania z 120 samym lokiem.

Jaco:

--- Cytat: borys_q w 14 Marca 2014, 17:11:08 ---Myślę, że kwestie termiczne hamowania z 120 samym lokiem.
--- Koniec cytatu ---
Nie ma tu co gdybać, bo EU07-483 wyjaśnił temat. Chodzi o to, że każdy lok luzem po przekroczeniu dopuszczalnej prędkości do jazdy luzem dla swojego typu nie będzie w stanie zachować określonej drogi hamowania, bo będzie ona zbyt długa.

Odnośnie składów, to w każdym WOS'ie są podane odpowiednie procenty masy hamującej dla danej masy pociągu, jego prędkości, a nawet profilu danego odcinka linii. Gdyby w danym składzie nie byłby zachowany odpowiedni procent masy hamującej, to podobnie jak lok luzem, skład nie miał by szans, aby zatrzymać się w określonej na danym odcinku drodze hamowania.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod