Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
jarząbek019:
Sądzę ze 110km/h dla jazdy luzem jest inny powód, chodzi o prace silników prądu stałego, które muszą pracować pod obciązeniem.
EU07-483:
Chodzi o brak masy hamującej. Czyli słaby hamulec.
Niebugoclaw:
--- Cytat: jarząbek019 w 14 Marca 2014, 13:22:19 ---Sądzę ze 110km/h dla jazdy luzem jest inny powód, chodzi o prace silników prądu stałego, które muszą pracować pod obciązeniem.
--- Koniec cytatu ---
Czyli wychodzi, że jadąc luzem silniki nie mają obciążenia? o.0
borys_q:
--- Cytuj ---Chodzi o brak masy hamującej. Czyli słaby hamulec.
--- Koniec cytatu ---
Myślę, że kwestie termiczne hamowania z 120 samym lokiem.
Jaco:
--- Cytat: borys_q w 14 Marca 2014, 17:11:08 ---Myślę, że kwestie termiczne hamowania z 120 samym lokiem.
--- Koniec cytatu ---
Nie ma tu co gdybać, bo EU07-483 wyjaśnił temat. Chodzi o to, że każdy lok luzem po przekroczeniu dopuszczalnej prędkości do jazdy luzem dla swojego typu nie będzie w stanie zachować określonej drogi hamowania, bo będzie ona zbyt długa.
Odnośnie składów, to w każdym WOS'ie są podane odpowiednie procenty masy hamującej dla danej masy pociągu, jego prędkości, a nawet profilu danego odcinka linii. Gdyby w danym składzie nie byłby zachowany odpowiedni procent masy hamującej, to podobnie jak lok luzem, skład nie miał by szans, aby zatrzymać się w określonej na danym odcinku drodze hamowania.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej