Załączanie EN57:
1. kombinacja klawiszy Shift+j (załączasz baterie)
2. przestawiasz nastawnik kierunkowy o jedna pozycję do przodu klawisz d
3. zbijasz czuwak klawisz spacja
4. podnosisz pantografy kombinacją klawiszy shift+o shift+p
5. nie będziesz mógł załączyć WS przechodzisz do członu ''S'' w celu załączenia sprężarki pomocniczej, bo jeżeli jest poniżej 3,5 bara to WS się nie załączy
Opis załączenia sprężarki pomocniczej:
1. przechodzisz do członu ''S'' za pomocą klawisz End (kiedy wiadomo, że jesteśmy w członie silnikowym, klikamy na klawisz F2 i patrzymy na pierwszy parametr, który odpowiada za powietrze w cylindrach hamulcowych, w członach ''Ra'' i ''Rb'' ciśnienie w cylinach hamulcowych wynosi 3 bary a w członie silnikowy 3,10 bara)
2. jak już widzimy, że jest te 3,10 bara to znaczy, że jesteśmy w członie ''S'' przyciskamy kombinację klawiszy ctrl+v a następnie przytrzymujemy sam klawisz v i czekamy aż się nabije nam powietrze
3. następnie jak już mamy napełniony zbiornik powietrza przechodzimy do członu sterowniczego i załączamy WS shift+m przetwornicę shift+x i sprężarkę shift+c wracamy z powrotem do członu silnikowego i przełączmy pozycję zaworu na otwartą za pomocą klawiszy ctrl+shift+v