Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (139/147) > >>

matek123:
Myślę, że na liście mógłby być widoczny pojedynczy czlon natomiast w zestawieniu juz można by było manipulować osobno.

szczawik:
Nowa wersja testowa, zmiany:

* Reorganizacja ustawień zaawansowanych,
* ukrycie kolejnych członów pojazdów na listach,
* funkcjonalność tłumaczenia plików klawiszologii,
* wprowadzenie elementów opcjonalnych.32bit testowa: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter240723beta.zip

Tłumaczenie klawiszologii realizowane jest poprzez pliki językowe programu; w pliku starter/lang-pl.txt zawarte są wpisy jako szablon. Z kolei elementy opcjonalne to możliwość załączania dodatkowych plików jako include bezpośrednio w Starterze, obecnie w zakładce Informacje. Na ten moment nie ma takiej obsługi względem zwykłych wpisów include w plikach scenerii. Aby dodać opcję dodatkowego pliku, w pliku *.scn należy dodać wpis komentarza wg szablonu:

--- Kod: ---//$o|linia1/samochody.scm|0|Ruch uliczny.
--- Koniec kodu ---
Parametry oddzielamy znakiem | . Aby dana opcja była domyślnie zaznaczona, zamiast 0 wpisujemy 1 w przedostatnim parametrze. Podczas uruchamiania symulatora, przy zaznaczonej opcji, do pliku *.scn zostanie w takim przypadku dodany wpis include linia1/samochody.scm .

jakubg1:
Proponuję usunąć opcję "Usuwaj nieużywane tekstury z OpenGL" albo zrobić jakiś komunikat który ostrzega o niepoprawnym działaniu tej funkcji, co generuje problemy.

jakisrandomowynoob:
Pomysł: opcja na pominięcie w losowaniu pojazdów archiwalnych. W czasie, gdy przy obecnych regułach nie sprawia to jakiegokolwiek problemu, przy (wydaje mi się) fajnej regułce, jaką byłoby mieszanie typów węglarek, pojawia się problem, gdyż losowanie łapie też stare modele. Przy okazji podrzucam regułkę, z której sam korzystam.


--- Kod: ---1415A1,1415A2,1415A3,401W,401Wk,408W,408Wb,409W,412W,425Wa,426W,428Wa,430W,430Wa,436W,437W,441W,445W,452W,454W,457W,9-107.13,9-107.16,9-107.4,9-107.4Y,9-105.5,9-107.6,B553W,C462W,E06,R462W,WTW
--- Koniec kodu ---

Niestety takie coś sprawia też, że starter nieraz używa wraków (409W jest w tej kwestii najgorsze), usunięcie tego pewnie wymagałoby wydzielenia tych wagonów do osobnej kategorii, jak to zrobiono ze 111A.

matek123:
Przetestowałem najnowszy starter. Dodawanie budynków działa. Żeby można było opcjonalnie includować samochody wpis trzeba dać przed kluczem "FirstInit", samochód został wstawiony na drogę, ale sam nie chciał ruszyć. Przy bezpośrednim uruchomieniu sam jeździ.
Na liście wyboru języków zniknęły napisy (zmiana języka działa, zniknęły etykiety).


Ze zmian proponowałbym dołożenie parametr "T" powodowałby domyślne odznaczenie wpisu jeżeli starter wykryje obecność pliku sbt o nazwie tożsamej do wybranego pliku scn (np. elektrocieplownia_dobre.scn i elektrocieplownia_dobre.sbt). Takie rozwiązanie zastosowane do plików składowym z terenem znacznie przyśpieszy uruchamianie scenerii z gęstą siatką terenu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod