Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (147/147)

szczawik:
Wszystko jest do zrobienia, potrzebny tylko konkretny opis co i jak ma działać.
gfx.framebuffer.width oraz gfx.framebuffer.height nie są obecnie obsługiwane przez Starter. Jeśli mają być, to według tej tabelki którą przedstawiłeś, przy czym by wymiar nie był większy niż maksymalna dostępna rozdzielczość, czy tak? Obecnie obsługiwany jest parametr gfx.framebuffer.fidelity (w Starterze "rozdzielczość bufora"). Jak on ma się do tego, czy jest między nimi jakaś zależność? Co do opcji jakości renderowania- poproszę tylko przykładowy wpis tego parametru do eu07.ini z zakresem w komentarzu (najlepiej zaktualizować też Wiki, chyba, że już tam jest).
renderercfg.yml - nigdzie nie widzę żadnego opisu, prosiłbym o konkretny link- wyszukiwarka nie znajduje nic konkretnego.

Hirek:
Renderercfg masz w tej paczce https://eu07.pl/forum/index.php/topic,36222.0.html

Ustawienie fidelity nie widziałem szczerze a suwak jakości renderowania miałby Tylko działać w starterze jako mnożnik height I width frame buffera a tych procentach Co napisałem. Ogólnie właśnie ustawienie fidelity możnaby zastąpić tymi height I width (domyślnie ustawia się tak samo jak rozdzielczość okna).

DieselPower:
Mam taką propozycję (w sumie to bardziej kwestia kosmetyczna), aby w zależności od wybranego języka zmieniały się nazwy ładunków w edytorze składów. Bo np nie każdy wie czym na przykład jest ładunek o nazwie aggregate.

W jednym pliku stanowiącym bazę byłby zapisane nazwy ładunków w poszczególnych językach zgodnie z kluczem nazwa_angielska_taka_sama_jak_w_fiz,nazwa_pl, nazwa_cz, nazwa_hu np.


--- Kod: ---coal,węgiel,uhlí,kőszén
aviation_fuel,paliwo_lotnicze,letecké_palivo,repülőbenzin
--- Koniec kodu ---

W przypadku braku nazwy ładunku w bazie lub niepełnego klucza wyświetlana by była nazwa taka sama jak w fiz. Znaki _ mogłyby być wyświetlane w starterze jako spacje.

Oczywiście po skopiowaniu składu do schowka we wpisach nadal pozostają nazwy ładunków zgodne z fiz.

jakubg1:
Nie prościej byłoby dodać kluczy w starter/lang-*.txt, zamiast tworzyć oddzielne pliki?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod