Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (138/147) > >>

jakubg1:

--- Cytat: szczawik w 04 Stycznia 2024, 13:05:46 ---Nie, uruchamia się z językiem domyślnym, to jest polskim.

--- Koniec cytatu ---
Przydałoby się dodanie takiej funkcjonalności, bo obcokrajowiec odpali Maszynę i nic nie będzie rozumiał.

szczawik:
Nowa wersja, zmiany:

* Baza taboru- wyszukiwanie wg stacji,
* uruchamianie programu- pasek postępu,
* wersje językowe- dodane flagi.Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter240225.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter64_240225.zip

--- Cytat: jakubg1 w 05 Stycznia 2024, 13:12:31 ---Przydałoby się dodanie takiej funkcjonalności, bo obcokrajowiec odpali Maszynę i nic nie będzie rozumiał.

--- Koniec cytatu ---
Dodałem tylko flagi- mam obawę (być może nieuzasadnioną), że dodanie sprawdzania wersji językowej w systemie mogłoby spowodować problemy z antywirusami.

jakubg1:
Propozycja na przyszłość: usunięcie czytania komentarzy z pliku eu07_input-keyboard.ini i zastąpienie opisów wpisami w plikach tłumaczeń z dwóch względów:
1. Starter wbudowany w exe niszczy komentarze w tym pliku zawarte.
2. Pozwoli to na tłumaczenie ustawień klawiszy.

szczawik:

--- Cytat: jakubg1 w 28 Czerwca 2024, 19:06:04 ---Szczawik już przestał aktualizować swój starter, więc nie liczę na to, że kiedykolwiek zostanie to w nim dodane.

--- Koniec cytatu ---
Ostatnia wersja Startera jest sprzed 4 miesięcy, błędy (a przynajmniej te o których zostałem powiadomiony) są zwykle naprawiane na bieżąco (z reguły poprawki błędów były w przeciągu maksymalnie 2 dni, a często tego samego dnia). Oczekujesz czegoś więcej? Nie zauważyłem, by tak było np w przypadku eu07.exe, "cyklach" wydawniczych paczek całościowych czy jakichkolwiek innych składowych projektu. Jeśli są jakieś błędy/pomysły, to proszę je kierować w tym wątku lub poprzez PW- gdzie indziej najpewniej po prostu zaginą.
Co do traktowania pojazdów wieloczłonowych jako całości; aby takie coś zrobić, należy określić jak ma to wyglądać. Samo usunięcie czy ukrycie członów poza pierwszym to za mało- są jeszcze opcje konfiguracji jak obsada, ładunek, ilość ładunku czytaj- pasażerów, podniesienie pantografów, podkucie, opisy tekstur i wiele innych. To bardzo duża zmiana dla Startera, już samo opracowanie tego bez implementacji to dużo (swojego własnego) czasu.

jakubg1:
Najmocniej przepraszam za pochopne "uśmiercenie" startera. Sam nie grzeszę projektami w trakcie prac, które mają dłuższą przerwę, a mimo to ich jeszcze oficjalnie nie porzuciłem.

Jeżeli chodzi o sam problem, widzę bardzo proste rozwiązanie - ukrycie kolejnych po pierwszym pojazdów z listy dostępnych pojazdów, tak aby każdego zespołu był dostępny jeden człon. Niezależnie od tego, który wstawimy, efekt jest dokładnie ten sam - wstawia się cała jednostka.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod