Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Całkowo

<< < (19/38) > >>

uetam:

--- Cytat: "Jaco" ---Po pierwsze Wielkie Gratulacje! blablablablablabla
W drugiej misji zauważyłem, że przy wyjeździe na szlak, semafory dla przeciwnego kierunku zezwalają na wjazd na stację... Na szczęście nie miałem spotkania z innym składem na szlaku.

--- Koniec cytatu ---

Tak to jset z kształtowkami....Tak samo sie dzieje ze zwrotnikami, przestawiaja sie gdy nie musza ;/

gruha_EU:
Trasa super - bardzo mi się podoba, ma klimat ;)
Na jednej ze stacji ( oczywiscie nazwy nie pamiętam - chyba tam gdzie mijamy sie z gagarem w I misji ) zauwazylem tor do jakiegos zakladu ale chyba jest maly problem - jakos nie wiem jak tam cos moglo by wjechac - to zeberko jest troszke za krótkie. Soooory ze czepiam sie szczegółów. Ogólnie 6/6 ;)

adampkp:
Hej!


--- Cytat: "gruha_EU" ---Trasa super - bardzo mi się podoba, ma klimat ;)
Na jednej ze stacji ( oczywiscie nazwy nie pamiętam - chyba tam gdzie mijamy sie z gagarem w I misji ) zauwazylem tor do jakiegos zakladu ale chyba jest maly problem - jakos nie wiem jak tam cos moglo by wjechac - to zeberko jest troszke za krótkie. Soooory ze czepiam sie szczegółów. Ogólnie 6/6 ;)
--- Koniec cytatu ---


Już Ci tłumaczę, jak to jest pomyślane.

Tor, z którego można wjechać na żeberko, to tzw. tor zdawczo - odbiorczy.

Wyobraź sobie sytuację, że przyjeżdża pociąg zdawczy z wagonami na drewno (zakład, o którym piszesz, mieści się w Całkowie i jest tartakiem). Pekapowski lok zostaje odłączony i ucieka luzem bądź zbiera sformowany wcześniej inny skład wyładowany drewnem.

Tymczasem z tartaku przyjeżdża zakładowa SM03, wjeżdża na tory z-o i zabiera stamtąd wagony w ilości mniej więcej po dwa, przetaczając je za pośrednictwem wspomnianego żeberka na bocznice zakładowe. A zatem, żeby zabrać cały skład, musi zrobić kilka obiegów. Zakładamy, że składy nie będą długie i wagony pomieszczą się w obrębie tartaku.

Na tej zasadzie odbywają się manewry.

Pomysł na taką "zabawę" wzięty jest z olsztyńskiej stacji Gutkowo, gdzie w podobny sposób wtaczane są cysterny do bazy paliw płynnych Orlen (tu zakladową lokomotywą jest SM30).

Pozdrówka!

gruha_EU:
Chyba ze tak - moze jak na tatrak troche malo realne zeby mieli wlasnego loka ale to nic. Dzieki za wyjasnienia.

Miras:
Klimat rzeczywiście wzruszający, chociaż napawający smutkiem szczególnie gdy jedziemy po pokrzywionych zardzewiałych torach pod koniec trasy.
Bardzo pięknie zrobione krajobrazy, bardzo efektywne połaczenie lasu i pojedyńczych zróżnicowanych drzew.
Gratulacje dla autora!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod