Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Całkowo

<< < (18/38) > >>

Mutopompka:

--- Cytat: "pablo24" ---Witam
Niestety ja nie moge zobaczyc tych klimatów po zainstalowaniu scenerii i po włączeniu podczas ładowania wyrzuca mi do pliku start.exe Instalowałem to na nieoficjalnej paczce.Co może być??
Pozdrawiam
--- Koniec cytatu ---

A co rozumiesz przez wyrzucanie do pliku START.EXE ????
Przecież to start.exe uruchamia symka? Jeśli masz unofficjala (tak ja ja) to mi wszystko się ładuje normalnie, zero errorów itp. Więc może Ty coś źle robisz, lub nie masz czegoś? Może Ci wywala jakieś błędy? Jeśli tak, to spisz je i podaj, co jest nie tak!

pkp.:
SUper traska dobrze dopracowana w każdym szczególe.

slimson:
Paczka byla sprawdzana na czystej wersji lipcowej i na tej wersji musi dzialac bez zarzutow.

Jaco:
Po pierwsze Wielkie Gratulacje!

Pozwolę sobie "na gorąco" na kilka uwag, ale proszę je traktować pozytywnie. Niczego nie będę krytykował, bo sam bym tego lepiej nie zrobił...
Oczywiście rewelacją jest fps. Bez żadnych zmian osiągnąłem 16 - 20, co jest bardzo dobrym wynikiem - ogólnie na innych trasach mam ok. 10.
W pierwszej misji rzeczywiście zamiast na "angliku" pójść na bok, Clayton przejechał przez D1 i po torze nieczynnym pojechał prosto. Zauważyłem przy okazji, że Fiat nie zmieścił się z ostatnim wagonem po zatrzymaniu.
Jeśli chodzi o infrastrukturę to jest bardzo OK. Świetnie wyglądają słupy telegraficzne, słupki hektometrowe no i obiekty inżynieryjne (mosty/wiadukty/przepusty, budynki stacji, nastawnie itd.). Zatrzymał bym się jednak przy mostach... Fajnie, że są, ale ich konstrukcje są zbyt filigranowe i troszkę mało realne, choć powaliło mnie zastosowanie odbojnic. Tak czy inaczej wraz z ukształtowaniem terenu (bardzo przemyślanym!) dodają klimatu całej trasie.
Zwróciłem uwagę także na przejazdy. Fantastycznie wyglądają słupki kamienne przy podjazdach. Takie szczegóły są bardzo ważne.
Textury budynków też są wysokich lotów i razem z resztą powalają z nóg:).
Można mieć zastrzeżenia co do niektórych ograniczeń V (za Całkowem dałbym raczej 20 a nie jak zdaje się jest 40), ale to nie jest problem. Poza tym można by jeszcze jakieś dołożyć, bo widać, że tor w niektórych miejscach jest zdeformowany.
Ogólnie bardzo pozytywnie odnoszę się do tej trasy, gdyż autor zwrócił uwagę na bardzo wiele szczegółów nawet takich jak przekreślone semafory, czy otoczenie stacji (Pomianki, Wiliś).

W drugiej misji zauważyłem, że przy wyjeździe na szlak, semafory dla przeciwnego kierunku zezwalają na wjazd na stację... Na szczęście nie miałem spotkania z innym składem na szlaku.

Generalnie: jeszcze raz Gratuluję, wspaniała i przemyślana trasa jakby żywcem z Pomorza lub okolic Kościerzyny!

Pozdrawiam!

BTW: trasa u mnie chodzi na unofficjalu 160704.

TruckeR:
Tak klimatycznej trasy jeszcze nie widziałem. Tylko tak troszeczke się zawiodłem, jak zobaczyłem, ze sporo torów prowadzi w ,,pole'', ale to żaden problem, bo wynagrodził mi to geniusz trasy. Ta łącznica wojskowa, tory do fabryk, słupki przy przejazdach... ech, geniusz, geniusz, geniusz. Najbardziej sie zdziwiłem, gdy spostrzegłem,  że wokół torów ... NIE MA PUSTYCH PZRETRZENI!!! Chyba na każdej dotychczas wydanej trasie były jakieś pustki, a tu nic z tych rzeczy. Moja ocena to 10+/10 i czekam na następną Twoją trasę, którą mam nadzieję wykonasz :-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod