Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Poradnik hamowania
borys_q:
--- Cytuj ---Jeżeli nie było kręcone zaworem ciśnienia w przewodzie głównym, to nie ma możliwości przeładowania w oerlikonie. Na CARGO żeby wyluzować dobrze, zawsze na chwilę trzeba dać w uderzeniowy.
--- Koniec cytatu ---
Jeśli masz wszystkie wagony na Oerlikonie to teoretycznie jest to prawda, praktycznie jest to zależne od utrzymania układu. Jeśli masz Oerlikona na lokomotywie a Sab wabco lub KE na wagonach to latasz i doisz.
wołodyjowskiIC:
Zastanawiam się czy można często używać napełniania uderzeniowego i czym to skutkuję?
ST44-003:
--- Cytat: wołodyjowskiIC w 19 Lipca 2016, 10:31:19 ---Zastanawiam się czy można często używać napełniania uderzeniowego...
--- Koniec cytatu ---
Można, byle nie za często i za długo.
--- Cytat: wołodyjowskiIC w 19 Lipca 2016, 10:31:19 ---czym to skutkuję?
--- Koniec cytatu ---
Przebiciem w układzie.
wołodyjowskiIC:
Czyli najlepiej trzymać napełniania ok. 5 sekund? I jak często mogę używać?
Stele:
Zależy od długości składu i zaworów w wagonach. W Oerlikonach, przynajmniej w symku, trzymasz falę aż do odbicia, co widzisz na manometrze i słyszysz. Ponownie możesz po ponownym porządnym hamowaniu, tak by wszystkie zawory wysterowały się na upuszczanie przed kolejnym nabiciem. Jak przeładujesz i coś nie będzie luzować, to albo kręcisz regulatorem, albo hamujesz i lecisz na koniec składu odhamowywać każdy wagon. Jak chcesz instrukcje, to poczytaj http://kolej.krb.com.pl/cw1/cw1.html ale bez praktyki i tak nie opanujesz.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej