Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Poradnik hamowania

<< < (5/9) > >>

borys_q:

--- Cytuj ---Jeżeli nie było kręcone zaworem ciśnienia w przewodzie głównym, to nie ma możliwości przeładowania w oerlikonie. Na CARGO żeby wyluzować dobrze, zawsze na chwilę trzeba dać w uderzeniowy.
--- Koniec cytatu ---

Jeśli masz wszystkie wagony na Oerlikonie to teoretycznie jest to prawda, praktycznie jest to zależne od utrzymania układu. Jeśli masz Oerlikona na lokomotywie a Sab wabco lub KE na wagonach to latasz i doisz.

wołodyjowskiIC:
Zastanawiam się czy można często używać napełniania uderzeniowego i czym to skutkuję?

ST44-003:

--- Cytat: wołodyjowskiIC w 19 Lipca 2016, 10:31:19 ---Zastanawiam się czy można często używać napełniania uderzeniowego...

--- Koniec cytatu ---
Można, byle nie za często i za długo.


--- Cytat: wołodyjowskiIC w 19 Lipca 2016, 10:31:19 ---czym to skutkuję?

--- Koniec cytatu ---
Przebiciem w układzie.

wołodyjowskiIC:
Czyli najlepiej trzymać napełniania ok. 5 sekund?  I jak często mogę używać?

Stele:
Zależy od długości składu i zaworów w wagonach. W Oerlikonach, przynajmniej w symku, trzymasz falę aż do odbicia, co widzisz na manometrze i słyszysz. Ponownie możesz po ponownym porządnym hamowaniu, tak by wszystkie zawory wysterowały się na upuszczanie przed kolejnym nabiciem. Jak przeładujesz i coś nie będzie luzować, to albo kręcisz regulatorem, albo hamujesz i lecisz na koniec składu odhamowywać każdy wagon.  Jak chcesz instrukcje, to poczytaj http://kolej.krb.com.pl/cw1/cw1.html ale bez praktyki i tak nie opanujesz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod