Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Poradnik hamowania

<< < (4/9) > >>

Mihau:
Nie napisałeś ile pudeł było na haku.

Hani7:
Jeżeli nie było kręcone zaworem ciśnienia w przewodzie głównym, to nie ma możliwości przeładowania w oerlikonie. Na CARGO żeby wyluzować dobrze, zawsze na chwilę trzeba dać w uderzeniowy.

Niebugoclaw:
To daj teraz w uderzeniowe na składzie węglarek z zaworami DAKO :)

seb@:
Żaden problem, wystarczy dać "falę" na sekundę-dwie, mi do tej pory nie zdarzyło się w ten sposób przeładować składu na zaworach Dako ;) A porpos przeładowywania przewodu głównego, to nic nie pobije kranu H14K1 :P

Niebugoclaw:

--- Cytat: seb@ w 17 Maja 2016, 15:15:40 ---A porpos przeładowywania przewodu głównego, to nic nie pobije kranu H14K1 :P

--- Koniec cytatu ---
Z poczciwymi "dziadkami" spotkałem się jedynie na SM03 i SM30 :) Co do przeładowania - mnie się zdarzyło, więc staram się nawet nie dawać na nich fali, tylko od razu w jazdę. Chociaż od jakiegoś czasu te składy przejęły od nas koleje czeskie. Zmieniając nieco temat - ciekawostką po ostatniej zmianie w Cw-1 jest powrót do "długiej lokomotywy" i nastawianiu hamulców w pociągach towarowych na szybkodziałające.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod