Same niepotwierdzone przez nikogo informacje (ani z Krakowskiej Szopy gdzie robili jej malature w 98/99 roku, ani z Chabówki). W `98 nie otrzymała kolejnej Głównej ze względu na nieopłacalność. Legenda głosi że właśnie ze względu na ostoje. Druga, że ze względu na wiek lokomotywy. Trzecia (to już są głębokie domysły), że wierzono, że nastanie czas serii EU11, którą w między czasie produkowano, więc powoli można się było pozbywać taboru.
Wg informacji na stronie "mkseby", gdzie jest szczegółowy opis jej służby, wóz przeżył dwie naprawy Awaryjne (też nie potwierdzone).
Najpewniejsze informacje mają Czechowice. Tylko dziwne, że tyle osób od nas z forum ją tam widziało i nikt nie wie nic ;)
Ja osobiście mam zamiar się wybrać gdzieś pod koniec kwietnia i dowiedzieć się każdego szczegółu. Najlepiej by było, jak by zachowała się jej książka pokładowa, która też by sporo powiedziała o niej.
EDIT: Stronkę "mkseby" można uznać za wiarygodną, bo daty napraw się zgadzają. Co do dwóch NR dla jedynki jestem pewien, bo zarówno w 93 i jak i 95 przechodziła 1NR6 i 1NR7 (świadczą o tym nawet zdjęcia z okresu 93-98 których niby jest mało, ale są konkretnie podpisane).
Dlatego cierpliwie poczekajmy na konkrety, które mam nadzieję dostarczy @Woku + ktoś tam jeszcze, kto był w Cz-Dz. :)