Nie widziałeś czy kabinę ruszali i czy będą ruszać? :)
Swoją drogą, to z naszym zabytkowym elektrycznym taborem jest bardzo źle. Z "rarytasów" mamy: EP03-01, EU06-01, ET21-57 i EN57-001 z którą nie wiadomo co zrobią dalej, nie mniej są w stanie czynnym. Zostały 3x EP02, EU04, 3xEP05 i Warszawska EWuszka, o której chwilowo cisza oczywiście w stanie nieczynnym.
Z taboru spalinowego mamy pięknie zachowane SP47-001 i SP45-139 i obie oczywiście w stanie nieczynnym. I wszystko to rozwalone po całej polsce. Szkoda że nikt nie potrafi pomyśleć o muzeum w postaci dużej zamkniętej hali.
Ale stadiony oczywiście ważniejsze niż infrastruktura transportowa.
Co do przebiegu jedynki, mam pewne pytanie. Borys kiedyś coś mi wspomniał, że w czasach kiedy ona jeszcze jeździła, siódemkom robiono przegląd co 300tys kilometrów. Jak więc mogła wyjeździć jeszcze przeszło 15tysięcy? Swoją drogą, ostatnią rewizję przeszła w roku `95, służbę zakończyła w `98.