« Odpowiedź #120 dnia: 02 Marca 2013, 15:37:10 »
jest uzywany w przypadku gdy "obchodzimy" sygnal watpliwy. Co jest wyraznie napisane w jego definicji. To jak sie zachowac w takich sytuacjach budzi watpliwosci, a przepisy powinny byc sformulowane tak, zeby watpliwosci nie bylo.
Zgadza się. Natomiast instrukcja Ie-1 definiuje co może nadawać "sygnały" i W24 nie nie jest w żadnej z tych grup. Nie jest on ani przenośną tarczą, ani latarnią sygnałową ani tym bardziej semaforem -to po prostu wskaźnik świetlny ew wykonany w postaci nieoświetlonej przenośnej tablicy. Skoro nie może on nadawać sygnału a jedynie pokazywany jest na nim "obraz" -nawet nie "obraz sygnałowy" (zgodnie z zapisem w Ie-1) to nie ma tez mowy o "sygnale wątpliwym" w przypadku W24. Czyli użycie sygnału zastępczego w celu "ominięcia" W24 nie ma tu prawa bytu. Doszliśmy jeszcze do jednej rzeczy. Chyba nikt do tej pory nie przewidział "omijania" W24 za pomocą Sz…
aha Jak jest sygnał wątpliwy to stwierdzam to gdy mijam sygnalizator czy tam inne coś. A tu jedziemy na W24 + Sz na tor prawy i o tym, że coś nie gra dowiaduję się np 200m dalej. Także o nieprawidłowości dowiadujemy się kawał za sygnalizatorem.
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2013, 15:39:49 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76