Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Nieopuszczenie pantografu
selsyn:
A więc wraca pytanie, czy jednak nie ewent? Przynajmniej w tych sceneriach gdzie sieć nie spełnia swojej roli. Moje zdanie jest takie, nie sądzę żeby szybko się ktoś rzucił na dorabianie sieci. W sceneriach gdzie ta sieć jest, można by zastosować inne rozwiązania, natomiast gdzie sieci nie ma (nie spełnia swojej roli), jakoś nie widać innych możliwości.
Temat do zamknięcia, nie będę już więcej trolił. I tak zrobicie jak będziecie chcieli.
MKuba:
Nigdy nie spotkałem się z nakazem spuszczenia pantografu. Czy ktoś z was wie może coś więcej na ten temat? Czy zdarzają się takie przypadki w MaSzynie?
AtapiCl:
Bo nie jesteś maszynistą? Kolejarzem?
selsyn:
--- Cytuj ---Nigdy nie spotkałem się z nakazem spuszczenia pantografu. Czy ktoś z was wie może coś więcej na ten temat? Czy zdarzają się takie przypadki w MaSzynie?
--- Koniec cytatu ---
Jest taki przypadek w scenerii Bałtyk - ale wartało by go poprawić.
--- Cytuj ---Według Ie-1 wskaźnik We1 nakazuje przygotować się do jazdy z opuszczonymi pantografami, zmniejszyć prędkość do 60 km/h i jest ustawiany 500 m przed wskaźnikiem We2 nakazującym opuszczenie pantografu. Także czasu jest sporo na zejście nastawnikiem do zera i położenie "patyków".
Na EZT po prostu daje się nastawnik na 0, klucz nawrotnika na 0, i przycisk oba pantografy opuszczone.
--- Koniec cytatu ---
W scenerii Bałtyk jest odstęp może z 50 - 60 m
MaciejM:
Zostalo to poprawione.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej