Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Test z techniki ruchu dla kierownika pociagu
Lukasy:
--- Cytat: macius5991 w 02 Stycznia 2013, 19:36:03 ---Co ma kierpoć do napięcia w sieci trakcyjnej, masy hamującej czy Vmax w przypadku Sz?
--- Koniec cytatu ---
Pytanie o napiecie jest pewnie zwiazane z zagadnieniami BHP. Masa hamujaca... prosze, przeciez kierownik pociagu czesto jest odpowiedzialny za wypelnienie karty proby hamulca.
Tomexy:
Ważne, że wynik pozytywny :). Pozdrawiam
EU07-483:
--- Cytat: Lukasy w 02 Stycznia 2013, 21:44:22 ---przeciez kierownik pociagu czesto jest odpowiedzialny za wypelnienie karty proby hamulca.
--- Koniec cytatu ---
Nie często, a zawsze ;-)
marzena:
Pomysł na tworzenie testów może się podobać i może na tej stronie powstanie coś podobnego. Jeżeli każdy zainteresowany dorzuciłby swoje pytanie, budowany test (tematyczny) mogłoby szybko się rozbudować. Jeżeli będą błędy, to będą stanowiły temat do dyskusji i w ten sposób na błędach można też czegoś się nauczyć.
EU40:
--- Cytuj ---Była próba zrobienia coś takiego maszynowe prawo kierowania , ale jak widać upadło. Być może dlatego że najnowsze exe nie zapisują parametrów i nie ma aplikacji do odczytywania taśmy z przejazdu.
--- Koniec cytatu ---
Ja tam zdałem :) Trzeba się było zapisać Anrej na egzamin, a nie teraz negatywnie pomysł oceniać. Co do testu - rzeczywiście trochę dziwny. Jednakże zastanawiam się czego macie pretensje o pytanie dotyczące wartości napięcia w sieci trakcyjnej. Nie zapominajcie, że kierownik pociągu odpowiada za obsługę urządzeń pokładowych wagonów, a więc powinien znać odpowiednie parametry zasilania (szczególnie w przypadku radzenia sobie z sytuacjami awaryjnymi). W PR obowiązuje instrukcja Pw-3, w Intercity obowiązuje instrukcja Bw-62. Obydwie dotyczą obsługi ogrzewania wagonów pasażerskich i zespołów trakcyjnych. Po ich przeczytaniu, może zmienicie podejście do kierpocia, który musi być kumaty z ruchu, handlu, obsługi wagonów.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej